I mina fina påsar


Bokstaven R i stål ska pryda min grafiska vägg i vardagsrummet.
Ja, jag älskar bokstäver som ni säkert märkt. Samlar olika nu!



Mitt första OddMolly plagg!! Ett sött linne i ljust turkost med volang.
Perfekt ha under en svart kavaj nu eller som den är i sommar!
Sitter ovanligt fint för ett linne, det följer liksom bra, så kanske är det
värt att satsa på kvalitet!



Fina glasprismor med hänge att arrangera i fönstret t.ex. Glittrar fint i
vårsolen sen. Brukar även hänga saker i mitt äppelträd ute! Ångrar att
jag inte köpte fler...



Svart bastunika med resår i midjan att ha under eller som den är
varmare dagar. Stickade sköna och färgglada tumvantar behövs nu!



Är riktigt nöjd med min shopping igår! Inga större utsvävningar då plånboken inte är lika välfylld nu efter helgerna men man kan glädjas åt det lilla också! Bäst var väl sen på kvällen när mamma tog mina kvitton och jag fick tillbaka pengarna (som jag shoppat för) av henne som tack för att hon varit här och att jag fixat hennes hår!! Sånt uppskattas, så TACK!

Nu är operation laddning på gång för fullt här. Ska infinna mig på jobbet 8.30 i morgon för det första infomötet efter jullovet, sen har vi planering hela dagen. På fredag kommer eleverna så då ska man väl vara planerad och klar =0). Kul ändå att träffa alla igen och komma igång med rutiner för alla. Tror nog min Oscar kommer ha svårast då han vänt på dygnet rejält och åt frukost vid 13.00 idag...

Hoppas ni får en bra kväll och torsdag. Är ni lediga så njut ordentligt ;-)

Stor kram från Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: jessi

Vad gulligt av din mamma! Så du shoppade gratis igår, perfekt!!! Din linne är superfin och användar till så mycket. Ångrar att jag inte köpte linnet istället! Men tröjan funkar säkert med. (testar imorgon på jobbet) Visst var det bra att jag hittade exakt sådana koftor på rean som jag var ute efter! Jag var så glad när jag provade o de satt perfekt.



Jag är noll laddad inför terminen men samtidigt känns lite skönt med rutiner igen!



Stackars Oscar... frukost vid 18 tiden..hihiii...



Gulligt med R som maken... Har du allas bokstäver?



KRAM

2010-01-06 @ 19:20:56
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Emma

Underbara MAMMA! Gulligt av henne! : - )



Dina fynd var jättefina & jag fastnade för Odd molly linnet. Kan tänka mej de till ett par ljusa jeans o stövlar.. Perfekt vårplagg & kan ju börjas användas redan nu såklart! ; - )



Jag STORgillar också bokstäver. Min svärmor sa sist på julafton "Emma du med dina bokstäver" ; - )



Sov gott & jag önskar dig en bra dag på jobbet imorgon gumman!



Stora Kramis

2010-01-06 @ 20:12:47
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vilken supersnäll mamma du har! Du måste vara en snäll dotter. Vilka fina saker du har shoppat. Grattis till ditt första Odd Mollyplagg. Har fortfarande inte shoppat mitt första!



ha en härlig kväll

Kram

2010-01-06 @ 20:20:23
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Vad ni shoppat massa fina saker, du och Jessi! Ett riktigt (shopping)radarpar :-)



Själv sitter jag här och filar på min nya affärsplan som "personal GI-kock" hemma hos er, är det ok om jag kommer redan i morgon bitti och lagar en härlig omelett till dig ;-)



Idag har jag i alla fall både bakat ett kanonbra GI-bröd (helt utan mjöl och kolhydrater) samt hittat en ny superenkel vardagsfavorit (kyckling i gräddig senapssås med spetskål), recept kommer på bloggen! Fast för egen del "råkade" jag visst äta massa lösgodis också så viktmässigt har det nog inte hänt något spännande under dagen ;-)



Massa kramar och ha en riktigt mysig kväll!

2010-01-06 @ 20:46:40
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilken gullig mamma du har:)



Fina köp du gjort också:)



Snart läggdags här.....lite lagom ångets inför morgondagen...



KRAAM

2010-01-06 @ 22:03:48
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Tack för vägbeskrivningen, vill du ha omeletten på sängen eller skall jag duka fram i köket ;-)



Till lunch tänker jag mig en härlig sallad med massa godsaker, en grillad laxkotlett och en rejäl klick citronhollandaise... Vad tror fröken om det?



Haha, nu blev jag nästan röd om kinderna! Känns som värsta matporrkonversationen :-)



Kramis & sov sött!!!

2010-01-06 @ 22:53:14
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh, mammor är ju bara bäst! Och vilka fina saker du köpt (eller fått nudå ;)...). Underbart att shoppa tllsammans med en vän också och göra det till en heldag. Jag älskar ju också bokstäver och ditt R var verkligen sååå fint. Hade gkort sig perfekt hos mig med :).



Gillar också att hänga fina saker i trädet (som i vårt fall är plommon & bigarå). Lyktor som lyser i sommarnatten är fantastiskt.



Tack för uppmuntran ang dieten. Går så mycket lättare än jag trott. Men jag längtar tills mitt nya GI-liv där jag kan tugga god och varierad mat.



Kram på dig och hoppas dagen på jobbet gått bra.

2010-01-07 @ 11:56:07
URL: http://ochliterosa.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vilken snäll mamma! Fina saker du hittade, gillar särskilt OM-linnet och tumvantarna, härligt med lite färg på vantarna!



Ha en fin dag, hoppas det går bra på jobbet!

2010-01-07 @ 13:49:54
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Josefin

Så mycket fint du köpt och så kul att du och Jessi träffas så ofta ni kan. :) Verkligen roligt. :)



Jag har börjat jobbat så smått idag men börjar inte förrän måndag på riktigt.



Ha en mysig kväll, kram

2010-01-07 @ 17:03:54
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: erry

Finfina saker! Bokstaven är superfin, en sån vill jag också ha! :) Kram

2010-01-08 @ 09:32:35
URL: http://gallerry.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Underbara plagg,

du & jessi kan verkligen det här med shopping!



Kramis

2010-01-08 @ 10:37:53
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Marie Mansfield

Ja..dom där kläderna känner jag igen.. ;)

Det har kommit in en del fint nu...så skönt när vårfärgerna kommer. :)



Kramis

2010-01-09 @ 15:41:31
Postat av: Marie Mansfield

Man får ju passa på nu....Köp 2 betala för 1 på alla reavaror på indiska. ;)

2010-01-09 @ 15:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0