Details from Paris





ART DECO och andra stilar som tilltalar mig! Skulle kunna fota skyltar
hela tiden och får stå emot kraften som vill plocka med dem hem...




Så där jag, då känns det som vanligt igen förutom att det var +4 grader och sol när jag åkte hem från jobbet idag. Konstigt hur snabbt man kommer in i tänket igen och det är rätt skönt att ha ett jobb att åka till. Jag mår bra av rutiner, det vet jag sen förut! Kände också att våren nog är på gång snart här och det gjorde mig ännu piggare!

Spenderar kvällen ensam då resten av familjen är på sina olika sporter. Blir väldigt lugnt med andra ord med tv:n som sällskap. Har sett en del filmer nu när jag var ledig och äntligen såg jag "Young Victoria"som jag bloggade om för ett tag sen. Den gick aldrig på de "stora biograferna" men nu finns den ute. Bra och sevärd tycker jag som älskar det gamla England med fina klänningar, hattar och frisyrer!
En annan sevärd film var "Brudens bäste man" som var både rolig och charmig!


Hoppas vecka 10 börjat bra för alla! Tack för alla fina kommentarer om min svartvita tavelvägg!

Puss och Kram till Er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Häftiga skyltar! Jag trodde du fick med dig några hem?! Hihi!

Förstår att du blev sugen! : - )



Skönt att du är pigg & mår fint! Javisst är de underbart att våren är på gång! Kan knappt tro de då de inte var alltför längesen man plockade ner julksakerna.



Ha nu en riktigt go kväll gumman!



Puss & Kram

2010-03-08 @ 19:17:06
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Ps. Servettringarna är inhandlade på IKEA! Dom är käcka då man kan sätta små namnskyltar i skåran på ovansidan! : - ) Ds.

2010-03-08 @ 19:29:24
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Bella

Riktigt häftiga och snygga skyltar du hittat, är svag för gamla metallskyltar så jag förstår dig absolut när du mer än gärna hade plockat med dig nägra hem :)



Det är verkligen så viktigt att ge den där kramen som du gjorde idag, man vet själv vad uppskattat det är när man har det tufft, det behövs inte mycket...



Hoppas du har en skön kväll hemma



Kramar Bella

2010-03-08 @ 21:18:04
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Vet inte om min kommentar kom fram igår men jag gillade din personliga vägg där hemma. Kul med alla detaljer:)



Ja nu börjar det vara vår i luften, så härligt. Har lapat sol i mängder de senaste dagarna.



Kraam

2010-03-08 @ 22:00:42
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Utomlands finns så mycket fina skyltar, här hemma ser alla likadana ut! : )



Skönt med en ensam hemmakväll!



Kram på dig, hoppas du har en bra tisdag!

2010-03-09 @ 12:52:51
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillade Brudens bäste man, sådär charmig! (såg den på bio)



Hoppas du har en solig härlig tisdag!

Jag har lång dag på jobbet, ska stanna över o fixa med innemiljön så vi får mer inspirerande pedagogiska rum!



KRAMISAR

2010-03-09 @ 13:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0