En god lördagsmorgon







God förmiddag mina vänner!

Vilken härlig lördag man vaknade till idag! Solen skiner och frukosten serverades vid dörren idag! Underbar överraskning när en söt hockeykille levererade en påse från CityGross full med frukost till dörren. Tack det var mycket uppskattat och jag beundrar dessa killar (och tjejer) som gör detta för att samla in pengar till sitt lag!

Makens fotbollslag har match idag och han har redan åkt iväg för att coacha den. De får ett härligt matchväder!! Barnen ligger fortfarande och sover så jag har min stund på jorden nu. Ska ta det lugnt och fixa lite hemma idag innan det är dags för Oscars näst sista hockeymatch för säsongen ikväll. Tyvärr så ser det ut som om de inte hänger kvar i Elit nästa år men man vet aldrig. Hela familjen ska heja på dem allt vi kan ikväll i allafall.

Tror jag ska byta panellängder i vardagsrummet nu, tycker att de svarta som hänger där nu inte kommer till sin rätt i solskenet så de får nog vila till mörkare tider igen ;-)

Önskar alla en fin lördag!!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Far

Konstigt. Jag tycker mej känna igen detta skåp med flaskorna på. Vem var det som gjorde ritningen egentligen. Tänk vad man glömmer. (flinar)

Sol och flera grader plus. Kram.

2010-03-20 @ 15:33:27
Postat av: Bella

Perfekt att få frukosten levererad till dörren på lördagmorgon :)



Hoppas du kunnat njuta av dagen och att det går bra i matcherna för både din man och son!



Kramar Bella

2010-03-20 @ 19:01:45
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Stor kram till dig!

Hoppas era "hejjningar" gjorde susen så att sonens lag vann ikväll!!



KRAAAAAAAAM

2010-03-20 @ 21:40:02
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Eva

åhhh mysigt...kikar in o säger hej...

2010-03-20 @ 22:24:16
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: jessi

Godmorgon beautiful!



Såå lyxigt med frukost serverat! Vi håller på att fixa med frukostbjudning till grannarna... mysigt!



JAg har funderat mkt på bloggandet o insett att det är ju fantastiskt! Ibland måste man reflektera och ifrågasätta för att inse värdet! Men är glad att jag inte längre känner att jag måste blogga varje dag utan när jag lust! Så nu har jag ett nytt inlägg om det ute, om oss fantastiska vardagsbloggare!



Tjohej nu ska jag kamma katt!



kramis

2010-03-21 @ 08:00:30
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0