En helt vanlig söndag



Funderar över var och hur jag ska placera dessa fina Parisflickor i mitt
hem. Om jag hade haft en större walk in closet eller nått slags dressing-
room hade de haft en självklar plats där! (Köpta i Montmartre, Paris)

Idag har jag ingen direkt inspiration och helgen har inte bjudit på något speciellt utöver det vanliga att bjuda på. Nu snöar det ute till skillnad från i går då solen strålade hela dagen och snön smälte med en rasande fart. Satt ute nån timme och läste i solen och fick en fin färg på mina kinder. Fick även en del städning och piffning gjord igår, bytte gardiner och våttorkade alla ytor på nedervåningen....men hur kul är det att läsa om ha, ha.

Nu sitter jag och planerar nästa veckas lektioner och känner att påsklovet närmar sig med stormsteg, Vill gärna avsluta de nuvarande teman och avsnitt vi jobbar med för att ta nya tag i mitten av april.

Vecka 12 kommer bjuda på en hel del välkomna rutinavbrott. På tisdag är det dags att åter åka till Universitetet för föreläsningar och diskussioner med mina studiekamrater och på onsdagseftermiddag och kväll ska jag på en Kemi -workshop laborationer! Alltid kul med lite nytt!!

Ska skjutsa Oscar till ishallen för ännu en match nu. Tror att det blir den allra sista för säsongen. Igår vann den med 8-2 men tyvärr är de 2 poäng ifrån att behålla sin plats i elit nästa säsong. Nu får man bara hoppas att något lag drar sig ur...

Frid och fröjd, nu åker vi!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: jessi

De är ju ljuvliga! Undrar vart jag la mina vykort någonstans... får kolla igenom resväskan!



Så skoj med lite avbrott i vardagslunken, jag har inget speciellt på jobbet nästa vecka men har dock mer på fritiden! Jag har försökt läsa på lite om Bryssel. Har ju aldrig varit där så lär kolla in de största sevärdheterna och bara ta det lugnt. Kollade in det du skrivit här på bloggen i somras, det var bra tips! Har du något område som är din favorit?



Visst är det deppigt med snön... vad hände mer våren???



Du har litet mail som väntar!



KRAMIS

2010-03-21 @ 17:47:43
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilka ljuvliga bilder!! Hoppas du hittar någon passande plats att hänga upp dem på i ditt hem!



Snö, låter inte som någon höjdare... Hoppas det bara ett tillfälligt gästspel för nu är det ju bara vår som vi vill ha :)



Hoppas du får skön avslutning på helgen



Kramar Bella

2010-03-21 @ 20:16:44
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Postat av: Emma

Va snygga kort! Dom hittar du snart plats att hänga någonstans tror jag! : - )



Hur mår du idag?

Hoppas allt är fint & att veckan din startat bra!



Många Kramar till dig från mig

2010-03-22 @ 10:22:47
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Så snygga, har du klurat ut var de ska sitta?



Hur är det annars? Piggat på dig?

ha en fin start på veckan



KRAAAAAAM

2010-03-22 @ 10:58:58
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Susanne

Härliga gamla bilder, måste definitivt upp någonstans ;o)

Skönt att få lite vårfeeling hemma men herregud inte mera snö väl!!!!

Här har vi inte fått någon snö på länge, bara mulet och regn. Hade lite sol i helgen men inte idag när jag är ledig :o(

Hade planerat lite tid i solen på bryggan vid havet men icke sa nicke. Nu får jag städa istället!!



Ha en bra dag

Kramen

2010-03-22 @ 10:59:04
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0