En vanlig dag fast lite varmare!



Uppsalafynd från i lördags. Sval vit tunika, perfekt
att ha i sommar som klänning eller med tights.
Passar också bra över bikinin på stranden!



Snart kväll och ännu en fin försommardag har vi fått här i Stockholm! Känner mig lite vilsen i garderoben varje morgon då jag inte riktigt hängt med i väderomslaget. Har inte riktigt fått igång mitt sommarklädestänk, vad har jag egentligen och vilka skor ska jag ha till....men nu har jag förstått att jag måste köpa minst ett par nya skor. Snygga och sköna vill jag att de ska vara då de ska få traska omkring på New Yorks gator ganska snart!!!!!

Har bytt min lediga dag till fredag istället då jag ska göra Nationella prov i NO och laborera i morgon. Det är det sista provet för i år och det är skönt ska ni veta. Sen ska det bara rättas och betygen ska föras in. Ser mitt sommarlov närma sig för varje dag som går!! Lovely!

Sen undrar jag om nån kan hjälpa till och välja grekisk ö åt oss! Kefalonia eller Skiathos??? Om nån varit där kan ni väl skriva en rad och berätta!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Har tyvärr inte varit på någon av de öarna, däremot i NY. Lyllo dig som ska dit, försöker få med J dit när vi firar silverbröllop nästa år, men det verkar sitta i tjära;)

Perfekt med kläder som man kan ha i skilda sammanhang!



Ha en skön kväll/kram

2010-05-19 @ 19:17:04
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag har varit på bägge öarna men Kefalonia var så himla länge sen. Skiathos är en jättemysig ö. Minns en kväll när vi åt middag på en restaurang med utsikt över hamnen, det var så vackert. Jag kan inte rekommendera någon mer än den andra. Vi ska ju själva till Kefalonia i sommar, ska bli så kul att återkomma till en ö där jag var som barn. När hade ni tänkt åka?

2010-05-19 @ 19:48:44
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Hej!

Vilken fin tunika!

Visst är det svår att plötsligt ha sommarkläder igen!

Man kan nästan inte tro att det faktiskt är så varmt som det är :)

Angenämt "problem" måste jag säga!



Jag har varit på Kefalonia och jag tyckte om ön!

Man bilar lätt igenom/runt den och man hittar små fina stränder här och där.

En av världens vackraste stränder ligger ju faktiskt där. Helt gudomlig!!

Myrtos heter den (http://www.google.se/images?sa=3&q=Myrtos)

Ganska lugn ö. Så är du ute efter att slå klackarna i taket så ska du inte åka dit ;)



Kram

2010-05-19 @ 20:08:54
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilken fin tunika du köpt!! Blir ju perfekt nu när värmen äntligen kommit, håller med dig om att det är svårt att klä sig på morgonen, har inte heller fått in sommartänket när det kommer till klädseln...



Sååå härligt med New York, kan väl bli ganska gott att komma bort några dagar efter allt som varit...



Hoppas du får en mysig försommarkväll



Kramar Bella

2010-05-19 @ 21:11:50
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Åhhh vilken supersnygg tunika, vill också ha.

Men jag måste nog hålla i mina pengar nu, strul med a-kassa och karensdagar!!!

Nu är sommaren här, har haft en underbar dag på bryggan :o)



Kram

2010-05-19 @ 21:38:17
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Superfin tunika!

har tyvärr inte varit på någon av de öarna.



Tänka att du snart ska till New York, sååå häftigt! & välbehövligt att åka i väg efter det som varit.



Massor med kramar

2010-05-20 @ 12:48:50
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Härligt med sommarsemester, jag har inte varit på någon av de öarna men de lär vara fina båda två!



Vilken hetta det har varit idag, helt ljuvligt!!! Är nyss hemkommen från grillkvällen, kul att hinna mingla o prata lite mer med föräldrarna!



Jag funderar på att komma en söndag när maken jobbar mot Sthlm, skulle vilja kolla in lite inredningsbutiker i stan, ROOM ska finnas nu på PUB! Sen mysigt bara fika o äta ihop med dig! Jag kan t ex nästa söndag kan du?



KRAMISAR!

2010-05-20 @ 19:42:17
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag var med familjen- make o två barn i tonåren till Skiathos för 14 år sedan. Fin ö och fina bad. Inte heller långt till Skopelos som nu blivit poulärt p g a Mama Mia-filmen

2010-05-20 @ 21:45:14
Postat av: Susanne

Kanske ska prova den tidningen istället. Jag vet och det är typiskt mig att älta hela tiden. Känner mig rädd för vad som ska hända och ändå kändes beslutet rätt då jag mådde skit av att gå där. Men det blir många frågor när man säger upp sig själv, då vill gärna cheferna ringa och kolla hur man varit på jobbet???? Katten är inte hemma ännu, min lilla bebis kan väl inte vara ute inatt, hur ska jag nu kunna sova. Snyft!!!!



Kram och sov gott min vän

2010-05-20 @ 22:32:32
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vad fin och skön den ser ut! Kommer att vara så snygg på dig som är så mörk! : )

Har tyvärr aldrig varit i Grekland, så inga tips från mig!



Kram!

2010-05-21 @ 12:53:11
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0