Fina naglar




Att gå och få mina naglar fixade av en riktig nagelteknolog är något
jag prioriterar och unnar mig själv. Kommer inte ihåg hur det var att
vara utan mina förstärkta naglar så det fortsätter jag med.
De får mig att känna mig kvinnligare och får mina händer att se
smäckrare ut!


Sovmorgon och ett snötäckt landskap mötte mig när jag vickade på persiennen idag. Har ledigt några tisdagar till innan jag ska in i 100% jobbkarusellen igen. Ledig och ledig, jag sitter ju och skriver på min uppsats som ska presenteras på Universitetet den 3 december, så det är viktiga dagar nu! Gruvar mig lite för att inte ha denna lediga dag att ladda batterierna på och skulle det inte ge mindre pengar i lönekuvertet att studera skulle jag fortsätta hela livet! Tänk vad mycket det finns att lära sig!

Tar en paus i skrivandet senare för att åka till min nageltjej för nya fina naglar. Få se hur jag ska dekorera dem idag, något litet är alltid kul att ha på en eller flera naglar. Skönt också att bli lite ompysslad en stund och prata lite Rosalie som är en supermysig tjej.

Igår var det hockeymatch låångt bort så vi var inte hemma förrän vid 24.00 så där försvann hela kvällen. Rolig match dock, som slutade med vinst så det var värt det. I kväll är det match i hemmahallen så det blir lite tidigare idag!

Hoppas alla har en skön tisdag!

Kramar till alla!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Dina naglar är så snygga, önskar att jag också kan ha sådana någon gång.

Det är så roligt att följa med barnen på sina matcher och blir det vinst är det ju ännu roligare :)



Kramar till dig

2010-11-23 @ 15:18:25
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej, hur är det i snövädret??



Vi ser ut att ha klarat oss från "ovädret" här, men vem vet det kanske kommer hit lite senare i kväll...



Vad är det du läser igen?? visst är du speciallärare? eller var det matte-och NO lärare?



Snygga naglar! kram

2010-11-23 @ 18:00:50
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Zandra

Tack snälla! Ja nu är de nära :-)

Hoppas du vart nöjd med naglarna man känner sej alltid så fin med nya fina stylade naglar ;-) Vardagsfin!

Kram

2010-11-23 @ 18:29:23
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Bella

Hoppas du blev nöjd med dina naglar :) OCh att du haft en mysig "ledig" dag!



Grattis!! Du blev en av av vinnarna av en SATC 2 film, sambon valde nr 27 och det var ditt ena nymmer :) Maila mig din adress så hoppas jag att filmen hinner fram innan helgen!



Ta hand om dig



Kramar Bella

2010-11-23 @ 19:19:04
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Ett stort grattis till vinsten. Läste på Bellas blogg att du hade vunnit. Det är du värd!!!



Kramar Cicci



2010-11-23 @ 19:58:12
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Nina

Tänkte bara fråga om Lyckoljus slutat blogga eller om hon gjort sin blogg helt privat? Man kan inte längre nå den som utomstående. Hoppas att inget hänt henne.

Tack för en fin blogg även du!

2010-11-23 @ 21:15:50
Postat av: Ann-Louise

Nina:

Jessi med bloggen Lyckoljus mår, efter omständigheter, bra. Hon och hennes man har förlorat sitt väntade barn och behöver tid för att bli helare igen. De får stöd och jag tror Jessi kommer igen med sin blogg när hon känner hon saknar den.

Tack snälla du för fina ord och för att du gillar min blogg. Alltid kul att få några ord från sina läsare!!



Kram från Ann-Louise

2010-11-23 @ 22:36:03
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna S

Dina naglar är jätteläckra och jag avundas dem!!

Helt klart kvinnligt och smäckert!



Kram

2010-11-23 @ 23:44:20
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej gummisen!



Tack för ditt mejl. SKa svara i dagarna som kommer!



Jättesnygga naglar som alltid! : - ) Ser så fräscht & förstår att du känner dig elegant!



Spännande med ny uppsats. Vad handlar den om?



KRAAAMAR

2010-11-24 @ 10:25:25
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Nina

Nej, det är inte sant... Jag var så rädd för att något sådant hänt när jag såg att bloggen var blockad. Har själv varit med om liknande några gånger tyvärr (om än lite tidigare i processen och utan alla hennes övriga problem kring grav) så jag fick direkt en dålig magkänsla.

Tack i alla fall till er båda för fina bloggar!

2010-11-24 @ 11:10:59
Postat av: Carolines hemligheter

Såg att jag råkade ringa dig igår när jag gick från dagis, om du hörde någon som flåsade i bakgrunden var det alltså jag som ovetandes om vad som försiggick i jackfickan gick i motvind med tjejerna i vagnen och inte så att jag förvandlats till en knäppgök helt plötsligt ;-)



Hoppas att du hade en skön stund hos din nageltjej igår, du kan väl visa resultatet på bloggen?



KRAMAR

2010-11-24 @ 12:02:44
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Superfina naglar, jag har aldrig testat att göra mina men blir sugen när jag ser dina =)



Ang plåt M:et så var jag lite full i skratt när vi pratade om det då för ett tag sedan för Maximilian hade vi ju valt som namn till myran redan då och var ju också som sagt ett M, min favobokstav ;-)



Hoppas du har det bra i snöyran, här myser vi efter en morgon på efterkontroll. Lillen blev mycket väl godkänd på alla tester, skönt!



Kraaaaam

2010-11-24 @ 13:53:06
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0