T -som i torsdag & trött


                                Sista blomman i rabatten - Höstaster

Jag hinner inte med och när jag får tid över är jag så trött att jag inte orkar men ska försöka få till ett litet inlägg ändå. Är superdålig på att gensvara till er nu, men jag läser era bloggar och ni gör mig glad med era kommentarer ♥! Just nu skulle jag helst vilja gå och lägga mig på sängen med nya "Allt i Hemmet" som kom igår, men måste laga middag innan jag får kväll. Sen en dag kvar innan det blir helg -Tack och lov!!

Tisdagens snöväder kom och gick och några större problem fick jag inte. Idag har det varit flera plusgrader och sol till och från, men det var halt i morse när jag rattade bilen till jobbet. Trots mitt Ångermanländska ursprung måste jag erkänna att snö och vinter och allt vad det innebär inte roar mig särskilt mycket. Jag som annars älskar köra bil och är en van förare, blir ängslig när man varnar för halka, så jag kör så lite som möjligt då.

Jo då maken ♥ är nog inte så dum ändå som kommer med överraskningar! I går kom han med en STOR bit smörgåstårta som vi åt till middag med ett glas rött till, så skönt slippa laga mat! Så skulle man ha det varje dag....men inte i dag tydligen, så Ann-Louise -masa dig iväg till spisen nu!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken fin bild, höstastrar är så fina.

Tråkigt att du känner dig så trött men jag ska väl inget säga som ligger här i soffan med datorn för jämnan känns det som ;)

Visst är det skönt med helg igen, önskar bara att helgen kunde vara lite längre.

Lycka till med middagen och gör något enkelt och sedan tycker jag du ska slöa hela kvällen ;)



Kramar

2010-11-11 @ 16:22:47
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Hej vännen, hoppas att du haft en lugn kväll och fått möjlighet att koppla av med tidningen en stund i horisontellt läge...



Känn absolut inget dåligt samvete för att du inte har ork just nu att kommentera och vara aktiv på bloggen (vilket jag av egen erfarenhet vet inte är det lättaste, jag känner själv en viss stress över att jag fått så många fina kommentarer den senaste veckan som jag verkligen vill besvara men det är svårt att hitta tiden att sätta sig ner i lugn och ro...), det är ju helt okej att bara vara ibland och att välja bort saker!



Jag tror nog att du kommer att ha kvar alla dina läsare ändå, de sviker inte dig och din blogg i första taget skulle jag tro :-)



Stor styrkekram till dig!!!

2010-11-11 @ 21:10:34
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Hej vännen, hoppas att du haft en lugn kväll och fått möjlighet att koppla av med tidningen en stund i horisontellt läge...



Känn absolut inget dåligt samvete för att du inte har ork just nu att kommentera och vara aktiv på bloggen (vilket jag av egen erfarenhet vet inte är det lättaste, jag känner själv en viss stress över att jag fått så många fina kommentarer den senaste veckan som jag verkligen vill besvara men det är svårt att hitta tiden att sätta sig ner i lugn och ro...), det är ju helt okej att bara vara ibland och att välja bort saker!



Jag tror nog att du kommer att ha kvar alla dina läsare ändå, de sviker inte dig och din blogg i första taget skulle jag tro :-)



Stor styrkekram till dig!!!

2010-11-11 @ 21:11:55
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Det vore ju jättemysigt om du vill komma över på fika snart, hur ser det ut för dig i nästnästa vecka? Kommer du att vara ledig en dag då? I sådana fall kunde vi ju äta lunch och/eller fika och sedan gå en promenad här i Sjöstaden om vädret tillåter?



KRAM

2010-11-11 @ 22:06:36
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas att du får vila upp dig något under helgen som kommer!

Kram

2010-11-12 @ 20:52:20
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Bella

Det sista du ska ha är dåligt samvete för att du inte hinner med att kommentera hos andra bloggare för tillfället och jag kan nog lova dig att dina läsare finns kvar och fortsätter läsa din fina och trevliga blogg :)



Tråkigt att du känner dig trött, hoppas på att du kan få vila i helgen och hitta lite nya krafter.



Jag är så glad över att ha just dig som min bloggvän, du har förmågan att kunna skriva de där "rätta" uppmuntrande orden som verkligen känns som det kommer på hjärtat från dig till mig när jag behöver dem som mest... TACK!



Kraaam Bella

2010-11-12 @ 20:52:35
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: jessi

Du har mail min fina vän!



Du har fotat så fint, länge sen jag fotade något. blir kanske mer på resan.



puss

2010-11-17 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0