Happy Friday ♥



Doften av liljorna slog emot mig när jag kom hem vid 15.00 tiden idag,
tidigare än på mycket länge, och i postlådan låg ett spännande paket
och väntade. Det var Caroline som skickat ett par paket till mig som
hon hoppades jag ska få användning för i helgen! Vilken tjej! Vilken
överraskning och vilka fina paket sen!! Kan en helg börja bättre??!!
Den roliga gröna vasen ropade jag in på auktion i somras och passade
perfekt till liljorna! Liiite färg är ju roligt ;-)



Pustar ut efter en intensiv vecka, med mycket jobb, handledning på Universitetet inför uppsatsen som ska skrivas och ett Öppet Hus på skolan. Det har gjort att min ork och inspiration till bloggen gått åt till annat så ni må tro att jag njuter av att det är helg nu!

Helgen bjuder på...ingenting, som det ser ut nu, utom en hockeymatch i morgon eftermiddag. Rätt så skönt tycker jag just nu men nån liten utflykt kanske vi roar oss med. Ni som följt min blogg vet att jag lätt blir rastlös och vill att det ska hända något, vilket är både på gott och ont. Ska försöka vara med sonen så mycket som möjligt då han åker till Berlin med sin klass på måndag och blir borta nästa vecka. Han studerar Design och Arkitektur och de ska dit för att studera just det! Tänk vad bra man kan få ha det!

Nu kom maken hem så dags att planera kvällen!

Var rädd om Er och trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med en fredagsöverraskning! Det ser ut att vara två fina paket!!! Design och Arkitektur lät väldigt spännande. Hade gärna läst det som ämne om jag fortfarande gick i skolan.



Kramar



2010-10-15 @ 17:20:17
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättefina paket du fått! Caroline verkar vara en superdupergo tjej som skickar fina presenter! Vilken lyx : - ) De är du värd!



Skönt att ta helgen som den kommer & umgås med sonen din!



Massa Kramar & trevlig helg!

2010-10-15 @ 18:06:53
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Marie

Undrar förstås vad som var i paketen;)

Design och arkitektur, det låter väldigt intressant. Spännande att få åka iväg och kika på sånt, även om det finns mycket att se i Sthlm också!



Ha en skön och härlig helg!

Kram

2010-10-15 @ 20:13:40
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Bella

ååh, så kul med paket, gulligt av fina Caroline att överraska dig så här på fredag, blir ju lite nyfiken på vad som fanns i dem :)



Design o Arkitektur låter intressant, hoppas Oskar får en givande resa och att du får en skön och trevlig helg!



Kramar Bella

2010-10-15 @ 21:36:16
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: cecce

Hm...kn du inte öppna dem snart? paketen alltså:-)

Hoppas du har en skön fredagskväll:-)



Kramar

2010-10-15 @ 23:13:33
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0