Söndagsutflykt



Vi åkte till Sickla Köpkvarter här i Sthlms trakten idag och gjorde en
repa i affärerna. Beatrice och jag gick åt ett håll och maken åt ett annat.
När vi träffades igen hade han shoppat loss i Espritbutiken och bar på
flera röda påsar. Bea och jag tittade mest idag, men en liten topp kom
jag hem med.
Sen lunchade vi goda Foccacia på underbara Garden. Där har de mycket
fint att handla i inredningsväg och till trädgården. Man säljer också
portugisiskt ugnfast porslin, teér m.m. + att man både kan fika och äta i
en mysig miljö.


Söndagskväll och ännu en helg har gått. Ska slappa i soffan en stund nu med ett gäng skvallertidningar maken kom hem med i går. Han var i Sundsvall tor på fotbollsmatch igår och då hade tjejerna i laget bunkrat upp med tidningar till bussresan som jag fick sen!! Sånt gillas ;-) Sen blir det middag med trattkantarelltoast till förrätt och kycklingpanna med saffran och tomatsmak till huvudrätt. Efterrätt blir antingen en vaniljmuffins eller några rutor Marabou-Digestive.

Hoppas alla haft en skön helg och får en skön kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: jessi

Ååh jag vill också söndagsutflykta med dig min favoritbloggerska!!! Längtar efter att ses, känns som evigheter sen! Men snart så får jag träffa dig live, härligt!'



Kram

2010-10-11 @ 11:18:43
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: cecce

Vilket mysigt lunchställe det verkar va!

Verkar som du haft en skön helg...men nu är det måndag...och jag känner mej ganska sliten och trött. Surfade in här under min lilla rast.

Behövde komma "från" korridorerna lite.

Hoppas du har det bra!

Kram

2010-10-11 @ 14:17:42
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tack söta du....roligt att pyssla lite ;)

Vi har haft underbara höstdagar nu ett tag och då känner man sig piggare och gladare..



Kramen på dig min vän

2010-10-11 @ 19:19:49
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: sandra

Mmm vad gott det såg ut!

2010-10-11 @ 20:23:15
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Garden... det har jag missat!

Vart i Sickla ligger det?



Kramis

2010-10-11 @ 20:27:01
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Marie Mansfield

Hej Ann-Louise! Hoppas allt är bra med dig?!

När du va i Sickla..Var du inne i Twilfit butiken igallerian nåt då? Därinne brukar jag jobba ibland när dom behöver lite extra hjälp. =)

Kramis

2010-10-11 @ 23:20:21
Postat av: Ann-Louise

Marie:

Hoppas allt är bra med dig med!

Nej jag var inte inne där denna gång, men jag vet var den är. Vad kul att du får jobba där ibland. Är du kvar på den andra Twilfitt annars?



Kram tillbaka!!

2010-10-12 @ 10:01:28
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Marie Mansfield

Jo jag är kvar i Täbys Twilfit butik. =)

Har faktiskt varit både på PUB, sickla, Nacka Forum, Nybrogatan och sturegallerians twilfit o jobbat när dom behöver hjälp. Kul att se hur andra har det. =) Men Täby är ju bäst såklart ;)

Hoppas vi ses snart...om inte annat så blir det väl julhelgen. :)

Kram

2010-10-12 @ 12:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0