Sportfånelördag...



Maken är tillfälligt utlånad till ett annat kontor och kom hem med den
fina höstkorgen som han fick som välkomstgåva! Fin gest!!


..och jag funderar vad jag ska sporta på för sätt? Tror jag fortsätter som vanligt med att vara hängiven hockeysupporter och tillbringar några timmar på läktaren i en av Stockholms ishallar. Lika bra att börja vänja sig vid kylan och plocka fram vinterkläderna på allvar, för de behövs lovar jag er! Dottern spelar fotbollsmatch, som inte betyder nått då de redan vunnit sin serie och avancerat till div. 2 och maken coachar sitt lag i Norrettan till vidare spel där, så jag är väl minst sportig denna lördag.

Fredagskvällen tillbringades också i en av alla dessa hallar där Oscar gjorde A-lags debut! Kul att se att det går så bra för ens son och att alla timmar man skjutsat, hejat och väntat var värt besväret. Svårt tänka sig Oscar utan hockeyn även om jag blundar när vuxna män tacklar min plutt (storleksmässigt är han ingen plutt) och hoppas det går bra när han tacklar dem...för feg är han inte!

Annars går jag runt och surar över en vittvätt som numera är rosa.....
Slängde in den sent igår och en vit klänning som jag köpte i London med röd brodyrtrådkant bestämde sig för att göra livet surt för mig. Hälften av kläderna stod emot men andra hälften+klänningen har nu blivit rosa. Kan berätta att lokala handlaren nu har slut på Klorin på sina hyllor!

Önskar alla en skön helg och sortera tvätten noga!

Stor kram från Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken fin blomma maken fått :)



Neeeej... Fy så trist med vittvätten, det får ju liksom inte hända, grrr... Hoppas klorin hjälper dig att få tvätten vit igen...



Hoppas nu att du får en riktigt trevlig helg och att inga skador sker på idrottsplanerna utan att du får njuta av kul sport att titta på i stället i helgen!



Kraaam Bella

2010-10-02 @ 00:33:40
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Petra Bloggar

NEJ vad surt med tvätten :-( Hoppas att du får ordning på den med klorin håller tummarna



KRAMAR

2010-10-02 @ 13:00:34
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tråkigt med tvätten, tänk vad en liten tråd kan göra :o(

Roligt att få vara med när barnen spelar matcher, saknar den tiden då sonen spelade handboll för då var man runt i varenda hall ;o)



Trevligt med en liten höstkorg, man blir alltid glad av blommor.

Hoppas du har en skön lördag



Kramen

2010-10-02 @ 14:33:24
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är ju en sport att hinna med och se allt vad de andra håller på med också, hockey fotboll och allt var det är...!!!

Väldigt fin höstkorg mannen fått!! Han blev väldigt glad förstår jag ? och du med va??



Ha det så mysigt i kväll!! och tack för "grattis hälsningen!! (Om jag ska vara ärlig så var jag med och valde armbandet själv :-))



kram

2010-10-02 @ 17:18:29
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: jessi

Grattis till Oscar! Kul att det går så bra men han är brås ju på två coola föräldrar så det är ju väntat!



Ja det blir nog svårt med Sthlms tripp redan på fredag. Jag är ju så dålig (yr, svag och kräks) fram tills sen eftermiddan sen lättar det lite. Då kan jag orka göra något i 1-2 timmar. T ex så planerar vi att åka till ikea och lämna par grejer som inte passar och då skulle du o jag kunna fika på Zetas trädgård. (blir en helg) När åker bil så funkar det för då kan vila på vägen.

Sen är du såklart välkommen en tisdag eftermiddag hit o hälsa på! (kan fika på café en stund o sen vara hos oss)



Ja jag var akut behov av kläder, har gått ner i vikt men magen har blivit större så behövde mindre storlekar i mamakläder o då satt de bra.



Vi kan väl mailas eller ringas för att hitta träfftid!



KRAMISAR

2010-10-03 @ 09:42:09
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna S

Oooh no!! Rosa plagg som inte ska vara det är ju en mardröm!!

Hoppas klorinet gjorde sitt!



Kram

2010-10-03 @ 22:26:18
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0