Välkommen fredagskväll ♥

 

Finns det något bättre sätt att fredagspiffa hemmet på än att kunna gå
ut i trädgården och klippa en ljuvt blommande roskvist. Ännu blommar
det på en del ställen så jag hoppas frosten dröjer.



Oj vad snabbt veckorna går! Fredag igen och en helg som är helt utan planer vilket känns skönt då de två senaste helgerna bjudit på utgång. Ska verkligen försöka njuta och hoppas på fint väder, då kanske det kan bli en tur i svampskogen och jag har planer på en loppistur också. Vill hitta ett bra skåp att måla om. Såg ett för 200 kronor härom veckan men funderade för länge så nån annan hann ta det och nu ångrar jag mig.

Sen ska jag ju rösta på söndag också, tycker verkligen att man ska ta vara på sin demokratiska rättighet och  det är ju snabbt gjort. Blir bara lite nervös på att Sverigedemokraterna ska ta plats i riksdagen då jag hörde att invandrare tagit miste på dem och Socialdemokraterna....inte lätt om man inte kan språket bra....men Hjälp!!

I kväll blir det bara varma mackor med sallad här hemma. Och vet ni vad -jag tycker det är supergott!

Önskar alla en trevlig helg och gå och rösta och rösta rätt ;-)

Kramar från Ann-Louise ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja om man då visste vad rätt var!!!!

Det är ju en hel djungel och alla lovar och lovar...

Ska bli jätteskönt med helg då jag jobbat tio dagar i streck nu, vi har inget planerat men en sväng till skogen skulle inte vara fel ;o)



Njut av ljuvliga mackor denna fredagskväll och så får vi hoppas skåpet står kvar och väntar på dig ;o)



Kramen

2010-09-17 @ 18:10:29
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag ska också rösta! Hoppas ni får en bra helg!

2010-09-17 @ 19:31:17
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Farsgubben.

Även vi har en ros som ännu blommar men inte är den SÅ vacker. Regn från och till hela dagen Ca 14mm.

Inte riktigt som jag vill ha det. Kram.

2010-09-17 @ 19:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0