110411



Måndagen klar -resten kvar!

Möten, jobb, mer möten och utvecklingssamtal innan jag kom hem idag. Fortsatte jobba lite hemma med att rätta en del Fysikprov medan Trattkantarellmackorna blev klara i ugnen. Nu tittar jag på Tv och bloggar samtidigt. Väntar på "En unge i minuten" så jag får gråta lite......ja jag är superblödig ;-)

Morgondagen blir nog lite softare men jag måste jobba över för att förbereda för samtalen på onsdagen. Idag har jag längtat ut i solen hela eftermiddagen, ut till trädgården här hemma för att pyssla bland vårblommorna eller sitta med näsan mot solen. Ser att jag redan fått en hel del färg och då känner jag mig piggare direkt!

På tordag, fredag och lördag väntar en massa roliga saker! Så det är väl bara att hålla ut! Sen får jag dessutom påsklov!! Jippie!

Kram

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Vad smarrigt med gratinerade trattkantarellmackor (långt ord, hihi) till middag!!! Låter som en bra avslutning på en hektisk dag :-) Hmmm, undrar vart vi skall gå på fredag... Något mysigt ställe med god mat, gärna goda Appletinis och prisvärt vill vi väl ha? Får fundera lite till... Fast vad tror du om att börja kvällen med en drink på Gondolen, det är ju jäkligt nice :-)



Ha en fortsatt skön kväll nu, stor kram till dig!!!

2011-04-11 @ 21:21:25
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med påsklov snart!!!



Visst är det skönt att våren är här, nu är det

inte långt kvar tills det blir sommar!



Jag har mailat dig!



kram



jessi

2011-04-11 @ 22:03:36
Postat av: Anonym

jag skrev nyss men det kom inte med..



Har mailat dig!



Härligt att du får påsklov snart! Skönt att våren

är här på riktigt, nu dröjer det ej länge till

sommaren!



KRAM



jessi

2011-04-11 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0