Festkväll med studenter




Kvällens outfit. Svart från topp till tå med en liten
tassel i en silverkedja runt halsen. Enkelt men fint 
med lite volanger och spets så jag känner mig hemma!


Så var det då dags för sonens studentmiddag med följande fest. Det är hans gymnasieklass som ordnat den, och till middagen är alla föräldrar bjudna. Men till festen är man portad, men då dyker alla polare upp med eftersläppsbiljetter för att parta natten lång antar jag. Kul att få vara med ett tag iallafall!

Våra vänner och grannar med en son i samma klass kommer ner till oss innan för en drink men jag hoppar över den då jag tänkte köra oss ikväll. Lika skönt det då man ska jobba i morgon och jag går inte på middagen för att festa (det gör väl ingen förälder får man hoppas) även om det kan vara trevligt, men jag väljer mina tillfällen!
Ska bli skoj att träffa dem då det var ett tag sen och vi eventuellt har sommarplaner att prata om också.

Nu dags att fixa frisyren!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer vara en snygging i den klänning o de skorna! Ha det så skoj vännen!



KRAM!



jessi

2011-04-07 @ 17:21:37
Postat av: ♥ Anna S

Hoppas ni får riktigt trevligt och skoj ikväll!!



Kram

2011-04-07 @ 19:50:09
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

God morgon fina du!!! Hoppas att du sovit gott efter en jättetrevlig kväll, skall bli skoj att läsa om hur du hade det igår :-)



Outfiten var supersnygg, svart från topp till tå känner man sig ju alltid bekväm i! Jag tycker i och för sig alltid att du har en fin stil som känns både personlig och genomtänkt och som andas Ann-Louise!



KRAMAR

2011-04-08 @ 07:27:41
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Annas inspirationa

Jättefina kläder, du har väldigt fin smak :-)

Halsbandet var jättetjusigt, en god vän till mig gör smycken och jag väntar på mitt tasselhalsband :-)



Hoppas gårkvällen var lyckad & trevlig helg!

KRAM

2011-04-08 @ 09:50:01
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0