Fika med Jessi på Zetas








Ännu en solig vårdag startar just nu och ingen är gladare än jag! Hela min kropp och själ blir glad av sol och att få sitta i solen någon timme ger mig massor av energi. Tror nästan jag är ämnad att bo och leva i ett varmare land än Sverige. Kanske levde jag som en Agrippa på Romartiden som blev matad av snygga män med vindruvor, liggandes vacker på en bädd i, som jag tror, mitt förra liv......och därför gör solen detta med mig!

Lördagens träff med Jessi var mysig och så kul att ses igen. Tyvärr har det blivit lite för länge mellan våra träffar men det får vi ordna till nu också, alltid lättare på vår och sommar. Vi pratade, fikade och njöt av blommande Magnolior på Zetas Trädgård. Jessi har det bra och hälsar till alla som hälsar till henne!

Nu ska jag äta frukost och sen...ja utan att bli tjatig - ut i solen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Ahh vad glad jag blev nu när det första jag såg var fina Jessi :-)

Roligt att ni har träffats igen & nu blir det säkert mer framöver.



Lyllo er som verkar njuta av en solig helg, det har inte vi här i söder, jag måste sett helt fel på väderprognosen :-(



KRAMAR & ha en skön söndag

2011-04-17 @ 10:10:25
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Susanne

Härligt att få en glimt av fina Jessi, hoppas allt är bra med dig :)

Härlig fika och så underbara Magnolior som redan slagit ut, dom är ju såååå vackra.

Visst mår man så där härligt bra när solen är framme, har varit ute vid havet men där har det blåst en hel del.



Kramen

2011-04-17 @ 14:58:07
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Marie

Älskar solen jag med!! Helgen har verkligen varit underbar.

Och vilken tur du har som får ett soligt påsklov också, lite avundsjuk blir jag!



Mysigt att träffa Jessi igen!! kramar!

2011-04-17 @ 19:45:41
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Bella

Så kul att både se en bild på Jessi och höra att hon har det bra, hoppas det inte dröjer allt för länge tills ni ses igen!



Vilken härlig helg du haft, fint väder, fika med Jessi och middag med Caroline, så värdefullt och uppskattat med goda vänner där tiden bara rusar iväg när man ses. Har läst ikapp här hos dig nu och njutit av alla fina foton!!



Att vara sponsrad av IKEA hade jag mer än gärna varit och kanske borde varit med tanke på hur mycket jag sponsrat dem genom åren :) men så är det tyvärr inte...



Hoppas söndagen varit bra och att du får en bra påsklov, för du börjar väl imorgon?



Kramar Bella

2011-04-17 @ 19:53:41
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Josefine, Blåeld

Åh vad glad jag blev att se Jessi!

Många kramar till er båda!!

2011-04-17 @ 21:17:59
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Lycklig mormor

Det var super kul att se bild på Jessi!!!!jag saknar henne i blogggen kramar till er två::))

2011-04-17 @ 21:27:38
Postat av: Anonym

Tack för igår!



Har mailat dig!



KRAM

2011-04-17 @ 21:30:50
Postat av: Carolines hemligheter

Hallå vännen! Först och främst vill jag tacka för supertrevliga timmar i fredags, det var en riktigt bra start på helgen!!!



Och så kul att få en liten sneakpeak från din och fina Jessis fikadejt igår, hoppas att du hälsade så gott till henne från mig :-)



Angående promenad och fika här i Sjöstaden i veckan, jag kan tisdag och onsdag! Får höra med Anna i morgon, hon är ju bara hemma och vänder innan familjen sticker till Barcelona men hon kanske är sugen på en snabbis i alla fall (haha, hur lät det då...)!



Stor kram till dig och njut av din lediga måndag :-)

2011-04-17 @ 22:13:19
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh mums så god kakan ser ut! Härligt att fika ute i solen :) Ja, visst blir man så glad av solen!



Kul att se en bild på Jessi :) Tänker på henne då och då och saknar att läsa hennes inlägg!



KRAM

2011-04-18 @ 11:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0