Grill


                               Melker Anderssons Grill på Drottninggatan


                             Visst vill man hänga i den baren!! Maffig!



                      Häftig inredning i de olika rummen och en glad kvinna!



                                                 Bröd och goda röror


                                                                Grill Plate


                 Mixad tallrik med goda såser och cheesecake till dessert


                                                                Grillmästaren


Jag är såå mätt! Fortfarande flera timmar sen sista tuggan.

Har varit på föreläsning om "Den lärande hjärnan" och sen middag på fin restaurang med ledningsgruppen på jobbet! Intressant, gott och mysigt är kvällens sammanfattande ord! Nu måste jag hoppa i säng för i morgon väntar först en hop härliga ungdomar på mig och sen en ännu mysigare kväll med ännu trevligare sällskap!

Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Dit skulle jag vilja gå när jag kommer till huvudstaden. Ser jättesmaskigt ut!



Önskar dig en mysig helg :-)

kramisar

2011-04-15 @ 19:21:13
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: cecce

Wow!! Vem vill inte va kung i den baren?:-)

Dit får vi gå nästa gång!!

Såg inne hos Susanne att du skulle träffa Caroline ikväll! Hoppas ni har det trevligt!



Å du...nu är det lov!!! Halleluja!



Kramar

2011-04-15 @ 23:24:30
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Tuva

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 17:43:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0