Presenter


Påskpresenter från Anna! Jag fick två superfina receptböcker med de
läckraste recept och bilder i! Beatrice och jag har suttit och gottat
oss i allt vi vill göra!


Av Caroline fick jag söta minimuffinsformar! Dags att baka med andra ord!
Tack snälla ni för fina cellofanpaket med roligt innehåll!


Så var då första arbetsdagen avklarad, onsdag i morgon redan, skönt med en dag kort så här på en gång efter ett lov. Idag var vi elevlösa då vi hade planeringsdag och jobbade vidare med de nya läroplanerna, men i morgon är allt som vanligt igen. En skola utan barn är en konstig skola!


Nu rostar vi mackor, brer marmelad på och dricker O'boy till!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Skönt med kortvecka, hoppas att du har en bra dag på jobbet och att du hinner njuta lite av solen också! Tack själv för den söta påskpresenten, den fick följa med till landet :-)



KRAMAR

2011-04-27 @ 10:58:59
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Therese

Mmm rostade mackor med o´boy låter hur gott som helst, kanske kan bli så att jag bara MÅSTE äta det ikväll.. haha Hoppas första dagen på jobbet med barnen gått bra!! Kramar

2011-04-27 @ 15:38:08
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com
Postat av: cecce

Vilka smaskiga presenter:-)

Å klänningen i inlägget nedan var underbar!!



Så var man igång igen:-)

Jag räknar dagarna till sommarlovet...29 dagar exakt!!

Hoppas det går snabbt för jag längtar verkligen!



Kramar

2011-04-27 @ 23:18:56
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0