Studentskiva på P


          Micke och Oscar (till höger) utklädda som Pantomimkillar.



                                            Dukat i vitt i "Skyddsrummet".


                 Oscar & Jag                                 Våra goa grannar och maken


                          Partysmurf                                                   Pajas


                     Prostituerad                                    Partyapa- "Papa"


                                                            Prinsessbesök!


                                                                 Placering.


                        Stockholmsnatt med Stadshuset och neonljusen.


Studentskiva för Teknikklasserna med inriktning Arkitektur och Design. Riktigt trevlig tillställning med många skratt. Temat var bokstaven P och flera var verkligen påhittiga! Hamnade bredvid två av Oscars lärare vid middagen så jag kände mig som "hemma". Både trist och tryggt...

Här har vi nu gjort helg och ätit en god middag med hemmagjorda hamburgare och en öl. I morgon är vi bortbjudna till grannarna på middag och det ser jag fram emot. Hoppas på lite sol också!

NU tillbaka till den superspännande hockeymatchen mellan MoDo och Södertälje....MoDo måste vinna...vad är min hemstad Örnsköldsvik utan sitt (och mitt) hockeylag!!!

PUSS & KRAM......och HÅLL TUMMARNA!




Kommentarer
Postat av: Marie

Det måste vara många som håller tummarna, för MoDo leder med 2-0 just nu:)

Ha det bäst!

Kram♥

2011-04-08 @ 20:42:57
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kul att det var bokstavstema, lite annorlunda idé!



Hoppas ni får en mysig kväll med grannarna!



Vann ditt lag? Hoppas! (kan kolla aftobladet så får veta)



KRAM



Jessi

2011-04-09 @ 15:13:52
Postat av: Bella

Så trevligt ni ser ut att ha haft!! Kul att ungdomarna bjöd in även er föräldar :)



Hoppas du haft en toppendag i det fina vårvädret vännen!



Kramar Bella

2011-04-09 @ 22:35:33
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Stig på Lina - vägen

Inte skulle du ha varit orolig för MoDo, vi vann ju med 2 - 0 !!!!

2011-04-10 @ 23:08:00
Postat av: Ann-Louise

Stig på Linavägen:

Hej, jag antar att det är Linavägen hemmavid! Kul med gamla bekanta ;-)

Nej jag oroade mig i onödan, men det satt ju så in i vassen långt inne med att behålla Elitserieplatsen. Varför vänta till sista matchen för att säkra den??!! Men, men nu gick det ju bra som tur är!



Må så gott!!

2011-04-11 @ 20:54:16
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0