Vit spets



Denna vita skapelse i sötaste spets kom jag hem med i lördags efter
shoppingturen till Sickla Köpcentrum. Tror inte jag ska ha den på
torsdagens studentmiddag utan spar den till den "riktiga" studentdagen 
den 10 juni. Passar lika bra som klänning som en tunika till ett par ljusa
jeans!

Oj, klockan blev mycket idag med innan jag fick till ett inlägg! Lite trist då jag borde ha fotat min fina klänning i dagsljus för att ge den rättvisa men som sagt, så blev det inte. Sen är det svårt ändå att fota vita kläder tycker jag men ni får en titt i allafall på klänningen! Visst är den fin?!

Några har frågat mig om jag har en ny kamera men se det har jag inte. Kanske har jag bara lagt ner lite mer själ i fotandet på senaste tiden och ibland har jag gett dem lite mer ljus i programmet Picasa som finns gratis att ladda ner. Har ju länge pratat om att jag ska köpa en systemkamera för att förhoppningsvis ta fotandet till nästa nivå men har inte orkat plöja genom den marknaden än. Har varit inne på att köpa en Canon för ca. 10 000:- men vet inte. Vad tycker ni? Har ni bra kameratips att ge mig så blir jag glad.
Vad tycker ni jag ska köpa?

Hoppas ni har det bra och njuter av vårens ankomst!

Stor Kram  Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Lillemor& Nova

Hej!

Jag köpte en Sony a390 för ca: 5500:- en jättefin kamera som tillbehören inte är så dyra tilloch som knäpper fina kort och jag hålle med dig Picasa är ett bra program.

Lillemor

2011-04-06 @ 08:23:08
URL: http://novas-blogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken söt klänning, har sett en på HM som är vit o spetsig som jag vill ha, är ju så fint till sommaren!



Ja kameror är en djungel, men i den prisklassen är nog de flesta bra!



Vi har också picasa men är superdålig på att använda, enda gången det var när tog D & P:s bröllopsfoton. Borde nog göra det mer!



Ha det gott!



KRAM

2011-04-06 @ 08:59:29
Postat av: Anonym

det var jag!



jessi

2011-04-06 @ 08:59:45
Postat av: Annis

Vilken fin klänning! :-) Är den från någon kedja..eller?

2011-04-06 @ 10:27:38
Postat av: Susanne

Superfin klänning!

Nu har jag postat ditt lilla paket, hastigt och lustigt och därför inget fint paket ;)

Tack för peppande ord hos mig :)



Kramen

2011-04-06 @ 18:16:58
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: saga

snälla annlouise kan du inte lägga in receptet på den vita kladdkakan?



vad fin spetsklänning!

/saga

2011-04-06 @ 19:07:11
Postat av: Ann-Louise

Annis:

Klänningen kommer från Vero Moda och är av märket Only! Visst är den fin!



Kram från Ann-Louise

2011-04-06 @ 20:06:17
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0