Det finns vissa ställen...



....som är vackrare än andra - MOLTRASIO är det - och jag var där för en vecka sedan!!











TACK Caroline för att du ville åka med mig och TACK Cissi med familj
som tog emot mig med öppna armar. Sånt värdesätter jag högt och
jag bär med mig det som ett fint minne ♥ Kommer gärna tillbaka!


Bilderna får tala för sig själv  -jag blir nästan hänförd igen när jag ser dem!
Comosjön med sina fina bergsbyar och bergstoppar runt om är en otroligt
vacker plats. Hög fin luft, mysiga miljöer och trevliga människor i ett landskap
som förtrollar. Italien när det är som vackrast!


Äntligen helg! Som jag längtat denna vecka ska ni veta. I kväll har jag kokat
knäck och i morgon ska vi köpa gran, skinka och fortsätta med godisbaket!!

Kramar och trevlig helg till alla!!

Kommentarer
Postat av: Lycklig mormor

Tack tack tack för de underbara bilder!!!!!!så vacker det känns som jag varit ditt genom dina bilder::)))kram o trevlig helg.

2011-12-16 @ 22:41:09
Postat av: Karin

Der ser helt underbart ut!

2011-12-17 @ 02:31:10
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Ann-Louise

Lycklig mormor:

Vad glad jag blir över dina ord! Så skoj att veta att någon uppskattar att man visar sina bilder och delar upplevelser. Det var extakt lika vackert vid Comosjön som bilderna visar!



Ha en fin 4:advent i morgon!

Kram från Ann-Louise

2011-12-17 @ 16:42:02
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0