Min jul 2011


Julaftonens Ann-Louise i klänning från Odd Molly
och håret uppsatt på slarvigt oldfashion sätt.


Godis, glögg, Kalle vid 15.00. julmat, ljus och värme hemma hos Tony & Lena


God fortsättning önskar vi dig!!


Hallo! Länge sen vi hördes! Hoppas ni inte drabbats för mycket av Dagmar bara?!

Här går allt i samma lugna tempo som innan julen och det är så skönt. Julhelgen var
mycket bra och trevlig med mysiga familjestunder och middagar som vanligt, men
jag tycker det är ganska skönt att det är över nu ändå. Glad är jag också över att
jag inte överdrev pyntandet och fixandet alls och ingen har klagat heller ;-)

Tomten kom till oss med och jag tycker att han var bra i år då han om med just de
saker jag önskat mig i paketen, visar senare! En riktigt bra jul med andra ord!!

Idag har jag varit i Farsta Centrum och kollat lite i affärerna innan jag åkte till
och hämtade kameran jag glömde hos svågern på julaftonen. Ville ju gärna skriva
ett inlägg idag då det är ett tag sen sist och det blir roligare med foton till tycker
jag iallafall! I morse hade vi 12,5 grader varmt, helt galet men så skönt slippa
plumsa omkring i snö tycker jag.

Dagarna som kommer blir också lugna, tar dagen som den kommer, träffa vänner
och bara vara. Ser fram emot det nya året som blir som ett avstamp tycker jag!

Ha en fin kväll så hörs vi!

Kramar




Kommentarer
Postat av: Marie

Hej och God fortsättning!!!

Söta ni är där i soffan, ni ser ut att ha det mysigt!!

Fin du är i rött, jag var också röd julaftonen till ära hade dock ingen Odd Molly ;) men jag kände mig julfin ändå.



Ha det bra, kraam!

2011-12-27 @ 18:03:59
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Cicci

God Fortsättning!



Vad fina ni är i soffan! Rött är verkligen din färg och klänningen var riktigt fin på dig.



Kram

2011-12-27 @ 19:00:35
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: anna

så himla fina ni är!

en jättetrevlig blogg har du med!

kram på dig!

2011-12-30 @ 22:06:38
Postat av: Ann-Louise

anna:

Tack, vad gullig du är!!



Önskar dig en fin nyärsafton och Gott Nytt År!



Kram tillbaka!

2011-12-31 @ 15:04:18
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0