Till Tomten



1. Parfymen CLEAN "Warm Cotton".
2. Postern "2010 Guide to Manhattan" designad av David Ehrenstråle finns här.
3. Lars Keplers nya bok "Eldvittnet".
4. Kivilykta från Iittala i gult.
5. Överraska mig med vad som helst bara det är paket!!

                                            ♥

Så då var listan skriven och nu är det bara att vänta och se om tomten kommer.
Dagens status är en trött Ann-Louise som redan tagiten lur efter jobbet. Galet vad
trött jag är och mörkret är enormt just nu och alla på jobbet känner likadant. Ska
bli skönt med ledigt några dagar snart och jag vilar för att orka med Italien fullt ut!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Hej vännen! Skriver till dig lite senare, bara ett snabbt svar på din fråga häromdagen: det är inget du behöver ta med, tänker du på lakan och sådana saker?



Såg att planet går 09.20, skönt att ha gott om tid tycker jag och fira in vår semester med en latte :-) Skall vi ses där kvart i åtta, är det lagom tycker du?



KRAMAR

2011-12-06 @ 18:18:06
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Susanne

Fina julklappar, jag har sett att många gillar parfymen. Måste nog lukta på den någon gång ;)

Härligt att ha en liten semesterresa att se fram emot.

Vi får hoppas snön kommer så att vi får lite ljus och man förhoppningsvis blir lite piggare.



Kramen

2011-12-06 @ 19:47:26
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Hej igen! På fredag kan Cisse hämta oss i Como antingen innan halvett eller efter halvfyra. Så antingen rör vi oss i sakta mak ditåt (tar knappt en timme med tåg) och tar en fika i stan eller så packar vi ihop oss efter frukost, möter upp Cisse och tillbringar dagen i hennes pyttelilla by. Vi åker väl ändå in till Como på lördagen gissar jag?



Vad tycker/tänker du?



KRAAAAAAAAM

2011-12-06 @ 23:02:00
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina saker!

2011-12-07 @ 01:26:43
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

Perfekt att skriva en lista, det gjorde jag förut och både D och min mamma vet jag har kollat in den...



Ja visst var hon söt vår jultjej!



Hoppas du och Caroline får en helt ljuvlig resa, njut och må bra! Katerdralen i Milano är riktigt fin, så pampig och mäktig! Kan bara tänka mig hur mysigt det är vid Comosjön, gardasjön var helt underbar så italienska sjöar är annat än våra!



Kram



jessi

2011-12-07 @ 13:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0