Till mig ♥


Tack snälla fina familj för denna CLEAN box med 4x30 ml ren glädje och väldoft!
Warm Cotton är fortfarande favoriten men alla fyra dofter får mig på bra humör och
bara flaskorna och förpackningen är en fröjd i sig!




Vit kudde med svarta bokstäver som bildar namnen på storstäder värda att besöka fick
jag av bästa Oscar som vet vad mamma gillar. Har några av städerna kvar att besöka
då jag besöker vissa av dem flera gånger efter varandra just nu. Den
gula Kivilyktan
fick jag av finaste Beatrice som mer och mer börjar likna sin mamma i smak :-) Snart
är samlingen komplett men än saknas några färger och Beatrice tycker att den ljuslila
står på tur!

Jag fick också Keplers nya bok "Eldvittnet" av maken, presentkort på HM av syster och
pengar av svärfar så den uppmärksamme ser nog att årets önskelista blev i stort sett
uppfylld!

Sitter och tittar på Lady Gagas konsert från Madison Square Garden och märker att jag
inte kan många av hennes låtar. Imponeras dock av kvinnans energi och faschineras
av hennes stil. Kommer däremot inte att köpa hennes skivor i framtiden.

I morgon ska jag ta tag i min vikt igen. Pendlar från högt till lågt några gånger om året
och nu är det lågt som väntar hoppas jag. Ni anar inte hur många storlekar jag har i min
garderob.... ;-)

Kram och God Natt!!
             ♥

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

God fortsättning bästa Ann-Louise, vilken mysig jul du haft med familjen och riktigt fina julklappar du fått!!! Jag vill också ha alla de Cleandofterna, lyckopiller i flytande form :-)



Hur ser din vecka ut, blir det lugnt och skönt resten av året?



Massor med kramar till dig!!!

2011-12-28 @ 09:08:56
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

God fortsättning vännen!



Fina julklappar, bea o oscar köpte ju mitt i prick!

Ja hos mig finns det flera storlekar också.. Så nu dags för förändring! Ska bli skönt m mer motion o fresch nyttig mat!



Kram jessi



2011-12-28 @ 09:33:08
Postat av: Anna - Starwoman

Hej vännen & god fortsättning!!!



Vilka finfina klappar du fått, du har varit snäll i år det är ett som är säkert det :-)



Jag ses gärna en sväng och visar dig inställningar på kameran (fast jag kan inte mycket alls iofs ;-)) någon dag. Vi har inte mycket inplanerat, på fredag är vi upptagna, annars tomt i kalendern. Hur länge har du lov förresten?



kramar

/Anna

2011-12-28 @ 10:57:17
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: Bella

Vilka toppenklappar tomten kom med i år till dig :) Förstår att du är nöjd!!



Hoppas du njuter av ditt jullov på allra bästa sätt!



Kramar Bella

2011-12-28 @ 19:36:04
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0