Välkommen lördag





Min silverbricka i hallen har fått sällskap av svarta och silvriga julkulor
och  silvrigt istappsgirlang så här i adventstider. Börjar också få till
inställningarna och zoomningen på nya kameran med, men inte är det lätt!



God förmiddag!
Här har ni en pigg bloggerska som sovit gott och nu myser av den lediga
lördagen! Maken var borta på skojigheter och kom hem för en timme sen
då hela jobbet bodde på hotell med spa-del. Konstigt nog gick han och la sig
direkt igen...jag som trodde hotellsängar var skönast ;-)

Jag har just tagit ut en vit chokladkladdkaka ur ugnen och ska strax börja
med en pastasås till "Spagehetti alla Puttanesca". Vi ska alltså ha middags-
gäster i kväll och ska dessförinnan på hockeymatch så det gäller att förbereda
maten så det går snabbt sen. Beatrice har lovat hjälpa till då hon mer och mer
intresserar sig för matlagning vilket är superkul tycker jag. Ingen smak kan vara
fel för henne då hon njuter av maten och varje ingrediens!

Vad hittar ni på idag??

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så fint du gjort, glittrigt och vackert.

Kul att du börjar lära dig kameran, tar ett tag och jag har inte lärt mig min helt ännu. Har haft den i många år ;)

Hoppas du inte tar illa upp men om du gör om dem i fotoshop så lägg inte på så mycket skärpa, bilderna blir nästan överskärpta och man ser inte linjerna om du förstår vad jag menar. Jag hade också svårt med det men sonen tjatade sönder mig ;)



Här råder regn och blåst och jag ska försöka städa av här hemma, har inget gjort på två veckor nu när jag varit sjuk så du kan ju föreställa dig hur det ser ut.

Kramen

2011-12-03 @ 11:53:46
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anna S

Vilket fint fat du har! Stilfullt!



Idag har jag varit på tur med barnen. Vi har varit i Länna en sväng och vi har varit i en stor lekpark.

Mannen som kom hem från Dubai igår har mest legat och dregglat på en kudde ;).



Nu måste jag ta tag i min plånbok. Den som Nicole just tömt ut över matbordet :).



Ha en fortsatt bra lördag!

KRAM

2011-12-03 @ 15:56:47
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Susanne

Jag vet Ann-Louise, han är bortskämd och nu är det inte lätt att ändra på det. Vet att det är föskräckligt men det är den bittra sanningen. Take it or leave it eller vad säger man ;)

Hoppas ni får en mysig kväll med vänner.



Kramen

2011-12-03 @ 16:00:06
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Fint du gjort på fatet ;)



Hoppas gårkvällen med vänner blev lyckad

Många kramar & önskar dig en fin andra advent

2011-12-04 @ 13:15:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: eva

åh vad fina bilder!!!!!!! gillar dom :O) kram

2011-12-04 @ 20:09:57
URL: http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0