Energiknippen & Energitjuvar


Sonen med flickvän (de i mitten) och ett par hockeykompisar ute i
Stockholms nattliv! Visst är de fina även om Oscar ser blek ut bredvid
naturligt gyllenbruna Gabriella!


Ska börja med ett erkännande:
Min blogginspiration är inte på topp just nu så därför kommer inläggen med långa mellanrum och med tråkigt innehåll. Tänker inte heller krysta fram något utan hoppas bara att det hela vänder efter en sportlovsvecka med både vila och en Londonresa med dottern. Har fortfarande en del energitjuvar på jobbet och ibland hanterar man dem bättre än andra gånger och nu suger dem ordentligt....men annars är det bra, tack som frågar ;-)

Nu dags för ägg och avokadomackor till middag. Hade tänkt göra en jordärtkockssoppa idag men saknade buljong och äta korvstroganoff ville jag inte, därav denna enkla anrättning. Soppan förresten har jag aldrig gjort men åt den på Golden Hit's i fredags och GUD SÅ GOTT!!! Där hade de persiljerot i också men jag hittar inget sånt recept. Så om någon har ett bra sopprecept så blir jag superglad om ni vill dela med er av det!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilka snyggingar :)



Så förbaskat trist att dina energitjuvar på jobbet fortfarande suger så mycket kraft ifrån dig, hoppas verkligen att en veckas ledighet och resan till London får dig att känna dig piggare och bättre till mods och du glöm alla "krav" på att du måste blogga, det gör man för att det är kul, när man själv har tid och lust :)



Ta hand om dig vännen!



Kramar Bella

2011-02-21 @ 20:43:25
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Photographs by Petra

Men just det, du ska ju till London snart! Längtar till jag och Lova kan dra iväg på sånna där typiska "tjejsaker" ;-)



Tack snälla du för dina ord, jag blev så glad!



KRAMAR

2011-02-22 @ 07:58:23
URL: http://photographsbypetra.com
Postat av: fia

Att åka i väg när energin tryter kan va den bästa medicinen och hoppas verkligen att energitjuven dämpar sig så du får lugn och ro.

Må så gott.

2011-02-22 @ 09:29:53
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: Cicci

Va fina de var i vimmlet!!!



Du får nog tillbaka energin när du får andas lite Londonluft och en veckas ledighet.



Kramar

2011-02-22 @ 21:01:29
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Vad kul med en liten sneakpeak från vad din son sysselsätter sig med på helgerna, hihi... Och en söt flickvän har han också :-)



Trist med dessa återkommande energitjuvar, om du vill prata ut och lufta din frustration på fredag så lyssnar jag gärna (och kanske kommer med en eller annan coachande fråga)!



Stor kram till dig och sov gott inatt

2011-02-22 @ 23:08:15
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Zandra

Vill bara skicka en extra så här mitt i veckan, nu går vi mot helg!



KRAM

2011-02-23 @ 15:13:46
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Men din stackare, det lät inget roligt med begynnande halsont och influensa/förkylning i familjen...



Jag har helt glömt bort bokningen idag, skall jag boka imorgon eller skall vi avvakta? Du kan ju se hur du känner dig under morgondagen, så kan jag boka bord imorgon kväll om du mår bättre.



Ang. visningen så gick proppen ur litegrann tidigare ikväll... Ingen har ju budat efter oss (vi lade det sista budet vid tretiden men mäklaren skall avvakta någon familj hit och någon annan som ringde från Tyskland dit oen en tredje familj i Singapore och själv kan jag ju känna att om ingen budar så är det väl klart??? Eller skall vi stå som några fån och vänta med mössan i hand på att någon ny spekulant dyker upp långt senare och budar över oss för att vi då skall fortsätta dra upp priset!!! Jag förstår ju att mäklaren jobbar för säljaren men det känns drygt att inte komma till avslut utan vänta medan hon letar efter fler potentiella köpare under morgondagen...



Sov gott nu, stor kram!!!

2011-02-23 @ 23:05:12
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin bild på Oscar o gänget!



Trist med energitjuvar, de finns tyvärr överallt. Men ibland får man nog av dem!



Vad härligt att möta våren i London, våren är säkert mycket längre än här! (vi har ju riktigt kall vinter nu)



Hoppas allt är bra, många kramar!

2011-02-24 @ 10:12:46
Postat av: jessi

det är jag som skrev nyss, glömde skriva avsändare!



KRAM!!!

2011-02-24 @ 14:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0