Säljes: Blått & vitt i lantlig stil




                                                Socker - Salt - Mjöl

Testar om det finns något intresse för dessa här innan jag lägger ut dem på Tradera.
Söta porslinskärl med trälock som passar bra i ett lantligt kök. Köpta på auktion i
Västerbotten för många år sedan. Har gjort sitt i mitt kök men vill gärna flytta till någon
som gillar dem lika mycket som jag gjort!
Prisförslag: 200 kr eller bud! Maila mig vid intresse på: [email protected]


Vi fortsätter att städa och fixa här hemma som ni förstår men har lite för mycker saker...
hur gick det till ;-) Skönt få hela huset rent och fint, men gud så hemska fönstren är. Ja, ja det får bli putsning av dem en annan gång!
I eftermiddag väntar hockey igen och sen en skön hemmakväll. Vill ju inte missa delfinal 1 av Melodifestivalen! Spännande nu när det drar igång igen! Har ni tjuvlyssnat och fått någon favorit?

Önskar alla fina bloggisar en härlig lördag så hörs vi sen!

PS. Tack alla som peppar mig mot energitjuvarna! Det har löst sig lite och jag ser att saker och ting händer -hoppas det fortsätter så blir det nog bra!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Lycka till med försäljningen av de söta porslinsskålarna!



Yes, ikväll blir det mello :) Dock ingen favvo än.



Kram

2011-02-05 @ 16:58:24
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Marie

Min favorit gick vidare, Swingfly! Det var en himla bra låt, tycker jag iaf:)



Hoppas du får sälja de underbart vackra burkarna, tyvärr inget för mig;)



Kram♥ och hoppas du får en finfin söndag

2011-02-06 @ 10:24:51
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0