VERSALER i plåt


Vita fransiga tulpaner pryder matsalsbordet tillsammans med en ny
svart/vit randig löpare från Åhlens. I bakgrunden min bokstavsvägg.


Plåtbokstäver från Urban Outfitters köpta på olika ställen i världen.
De två nya - A- & -H- kom direkt från Belgien förra helgen. Några
är köpta i New York och andra i London. De svarta ramarna innehåller
Marimekkotrycket "Moments" och en streckkod med barnens person-
nummer + två vykort  med grafiskt tryck från Paris.


Sen fredagskväll och endast jag är vaken. Har just tittat klart på en film om några NewYorkbors jakt på lyckan -"Happythankyoumoreplease". Är så sugen på NY just nu så jag stillar min hunger med filmer därifrån.

Ska strax gå till sängs och läsa vidare någon sida på min läskiga bok, blir nog inte så många innan jag somnar. I morgon lördag ska jag och maken till ett nytt ställe som jag också varit sugen på länge - Dusty Deco! Ett ställe där man säljer gamla industrisaker, stolar, plåtskåp, skyltar m.m. Skitdyrt men man får väl titta ;-) Kanske köpa en liiiiten bokstav.... ha, ha,ha.

KRAM och ha en fin lördag!!

Kommentarer
Postat av: cecce

Vilken bokstavssamling du har!! Så fin!! Kul också att de kommer lite varstans ifrån! Snyggt är det i alla fall!



Så...då lämnar jag över...om än motvilligt...sportlovet till dej. Hoppas du får ett riktigt skönt lov och får göra alla saker på "listan" du skrev i inlägget nedan! Hoppas också du blir frisk så du kan njuta fullt ut!



Själv suger jag ut det sista denna helg....sen är det bara att köra:-)

Det kommer ju ett påsklov så småningom!



ha en fin lördag!

kramar

2011-02-26 @ 09:19:00
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Bokstäver kan man aldrig få för mycket av ; - ) Hihi!



Hittade du några förresten?



Härligt att planera en resa tillsammans med dottern din! När går den av stapeln?



KRAMIS & Hälsa Jessi från mig!

2011-02-26 @ 18:35:22
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Susanne

Härliga tulpaner!!

Ja det är frågan om det är värt pengarna och visst skulle vi gärna resa också men vi känner oss lite trångbodda och det är ont om garderober och tyvärr ingen plats att sätta in det heller :(

Skulle vara underbart att få dessa ytor och så kan man handla på sig lite till och ett gästrum när du kommer och hälsar på måste vi ju ha ;)

Ska på visning i morgon men om det blir något köp vet vi inte ännu, titta kostar ju inget ;)



Kram söta

2011-02-26 @ 20:03:25
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Godmorgon! Hoppas att din lördag var till belåtenhet och att du hittade ytterligare någon liten godbit till din samling igår :-) Vore jättekul att få se den IRL någon gång ;-)



Här hemma har vi åkt på kräksjukan (nä, jag skojar inte...) för FJÄRDE gången i år!!! Helt otroligt, har aldrig varit med om något liknande på den fronten :-(



Så även om jag klarar mig (peppar, peppar) är det nog bäst att vi ställer in fikan på tisdag IFALL någon bassilusk finns där och lurar :-) Misstänker att du inte är så sugen på att riskera en omgång medkräksjukan inför Londonresan!!!



Stor kram, vi får boka in en ny tid snart helt enkelt!

2011-02-27 @ 08:46:18
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vad fina fransiga tulpaner:)

2011-02-27 @ 09:56:28
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Marie

Får önska dig ett HÄRLIGT sportlov!! Hoppas du får både äventyr och vila!

Jag har likadana tulpaner som du på mitt köksbord, visst är de fina!



kramar

2011-02-27 @ 12:38:34
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Malin S

Du har så himla mysigt och fint hemma!

Och du, shoppa ett kommatecken eller så hi hi ;)



"Moments" är så snyggt och stilrent. Funderar på att fixa det som väggtyg hemma i vardagsrummet. Tror du att det kan funka till den ganska mustiga äkta mattan?



Kul att du uppskattar min syrliga humor. Med tanke på bildtexten till Anders Fernette =D



kram

2011-02-27 @ 22:04:58
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0