Lördagslugn and I love it!


                                       Bling Bling -det gillar jag bäst!


God morgon mina vänner!
Lördag och hela helgen kvar, det kan vara den bästa stunden på helgen och det är upp till mig vad jag gör av den! Igår var jag hos min nageltjej och fick mina naglar snygga igen! Jag är inte ute efter att ha långa naglar ytan vill bara ha den lika långa och fräscha. Gillar att dekorera ringfingrarna på något vis och denna gång blev det silverbling som följer den vita kanten! Snyggt eller hur!

Maken är iväg på IKEA för att inhandla diverse köksinredning. Kan ju vara kul att följa med, men jag behövde sovmorgonen mer och det kan bli trångt i bilen med fälda säten m.m. Får min lilla utflykt senare idag då vi åker till Oscars hockeymatch hela familjen. Vi brukar försöka besöka något nytt centrum när vi ändå är iväg också, tror jag ska festa till med en semla idag med. Men först en latte så jag piggnar till!

Önskar alla en fin helg!
/ Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Snygga naglar! Kul att er makeover börjat, det är ju så kul men jobbigt just med allt det röriga. Men man får stå ut, ska det bli fint fårn man lida pin(t) - haha!



Kraaaam



Ps, Såg att du funderar på att sälja plåtbokstäver, om du får för dig att sälja det vita stora M:et så hojta gärna till :-)

2011-01-15 @ 19:10:03
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: jessi

Du har alltid piffiga naglar, jag kanske borde ta efter dig!



Jag sa till maken att när vi ändå ska till ikea eller Sthlm så borde vi åka förbi er, är så

nyfiken! Vi får kolla med er så vi tar en dag

då ni är hemma!



KRAMISAR

2011-01-15 @ 20:43:22
Postat av: Susanne

Tänk om man kunde ha sådana fina naglar, då måste jag byta jobb ;)

Hoppas du har en mysig kväll och inte sliter allt för mycket med köket.



Kram och sov gott

2011-01-15 @ 22:32:08
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: jessi

ha haa.. men jag gillar ju inredning och ert vardagsrum ser så annorlunda ut med! Såklart när köket är klart, det är givet!



Ha en bra dag!



Kram

2011-01-16 @ 10:50:42
Postat av: erry

Hej A-L! Vad kul att höra ifrån dig! Tack för din gulliga kommentar! Vilka fina naglar du fixat, supersnyggt verkligen.



Vill också hälsa till Jessi, som jag tänker på mycket! Skulle gärna vilja ha hennes mailadress, och vore glad om du kunde ge mig den - jag verkar ha blivit av med den. Min är [email protected]



Många kramar, E

2011-01-16 @ 11:10:59
URL: http://gallerry.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej vännen!



Allt väl? Vi mår fint, min bloggpaus verkar bli längre än väntat men tror det blir comeback snart :-)



Snygga naglar!!! ÅHHH ska ni börja med köket, skoj!!! Är din man händig och kan göra mycket själv?



Blev så glad av att se Jessis kommentar ovan, min hotmail har blivit kapad så jag kommer inte in, vill maila henne. Måste fixas, för mailen har inte fungerar på ca en månad!Kan du skriva hennes hotmail bland mina kommentarer så kan jag skicka från min "vanliga" mail?



Ha en underbar lördag

KRAAAM

2011-01-16 @ 11:30:56
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Bella

Snygga naglar!! Gillar när det är lite bling bling på, men inte för mycket så det här var så där alldeles lagom, jättefint :)



Kul att ni är igång med renoveringen, ska bli så roligt att se hur mycket ni kommer göra innan ni är färdiga i köket, det har ju på något sätt en tendens att bli så att när man väl sätter igång och renoverar så gör man mer än man tänkt från början :)



Hoppas matchen gick bra och att ni fick fatt på allt ni behövde på Ikea!



Kramar Bella



2011-01-16 @ 12:28:02
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Carolines hemligheter

Snyggt!!! Hade jag bott i närheten hade jag också lagt beslag på din duktiga manikyrtjej :-)



KRAMAR

2011-01-17 @ 23:18:32
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0