Där solen lyser om natten





Vi stannade i Sundsvall på vägen upp för att sträcka på benen och få lite lunch.
Efter en promenad föll valet på den mysiga italienska bistron Dolcetto på Kyrkogatan
och en Caesarsallad för min del. Så mysigt sitta i solen på uteserveringen och riktigt
känna att nu, nu är det semester. Sundsvall är ju en av de städer jag bott och jobbat
i så jag känner mig som "hemma" där med!


Sitter just nu och tittar ut över Bottenhavet och de små öar som man kan se från pappas hus.
Solen skiner för fullt fortfarande kl. 21.45 och lär så göra ett tag till. Ljuset här uppe i norr är helt
otroligt och jag blir förstummad varje gång av de ljusa nätterna trots att jag är uppväxt här.

I morgon väntar en solig dag här vid kusten och den ska vi ta vara på fullt ut!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Anna S

Vad skönt att ha flera ställen att känna sig hemma på!

Jag har rötter i Sundsvall.

Det skulle vara kul att uppleva den norrländska solen. Verkar fantastiskt!



Må så gott!

Kram

2011-07-14 @ 12:22:28
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Marie

Vi åker också "norrut" om någon dag, fast inte lika långt som er!

Ha det bra, kram!

2011-07-14 @ 18:12:55
URL: http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0