LJUS




                Lampan Medusa har blivit en del av vårt hem och vår inredning.


Måndag och endast tre veckor kvar av mitt lååånga sommarlov. Jisses vad fort
juli gått och vad fort en sommar går. Nu ska vi göra det bästa av de dagar som
är kvar!

Idag är det en gråtrist dag här i Stockholm (om nån nu är intresserad) och jag
har fått mina naglar gjorda av min nageltjej nu på morgonen. Sen har jag inte
fått något gjort men planerar att gå ut och putsa fönstren på utsidan. De blev inte
så fina när maken skurade balkongen och i morgon kommer det gäster för att
fira Beatrice som fyller 21 år, och då känns det bättre att fönstren är fina!

Ska även svänga ihop en Nutellatårta - Semifreddo jag såg hos Matplatsen och
som verkar vara en riktig hit! Återkommer med resultatet.

Jag måste erkänna att jag ser fram emot en vecka i Grekland snart nu när vädret
är si sådär här hemma. Bokade även en resa till Cypern för Oscar och hans Gabriella
som också vill sola och bada innan skolorna startar igen.

Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå snygg lampa, passar perfekt in hos er!

Grattis till Beatrice som fyller imorgon, hurraa!!!



Kan förstå att du längtar till Grekland, så ljuvligt att komma iväg och se nya vyer, äta god grekiskt mat och havet!!!



Svar- det blir D som åker själv, funkar inte nu att åka så långa sträckor för gör för ont.

Men om du efter Grekland har ork & tid innan skolan börjar så är du ju alltid välkommen hit på visit eller så kommer du i höst när bebisen är här!



Många kramar



jessi

2011-07-25 @ 20:14:36
Postat av: Coquina

Ska också prova nutella semifreddon, låter supergod =) Om du gillar matlagning får du gärna kika in på min matblogg =)

2011-07-25 @ 21:26:14
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: millamagi

Den där nutella semifreddon lät bra, blir nog till att prova den i helgen. Låter inte som en bra idé att putsa fönster med nyfixade naglar... det hade jag hoppat över :) Ha en bästa dag! Milla

2011-07-26 @ 13:12:20
URL: http://millamagi.wordpress.com
Postat av: Ann-Louise

Jag tror jag kan säga att Nutellasemifreddon är supergod bara genom att ha smakat smeten ;-)



Det gäller att ha bra handskar när man hushållsarbetar med fixade naglar, men visst var det med viss försiktighet jag putsade!



Ha en bra dag själv!

Kram från Ann-Louise

2011-07-26 @ 15:04:37
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken snygg vägg med alla bokstäver. Gillar massor!

2011-07-26 @ 21:36:58
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0