MammaMia





Här åt vi födelsedagsmiddag igår. Restaurangen heter MammaMia och
har funnits sen jag var liten men med lite olika form och ägare.
Just nu är det italienskt och Peter "Foppa" Forsberg är ägare nu. Om
man sitter inne märks hockeyanknytningen då väggarna är klädda
med tröjor, autografer och annat spännande.



Hemma igen efter en dag i bilen utefter regniga vägar. Gud vad less man kan bli på regnet
och vindrutetorkarna och jag tänker på vattenplaning hela tiden. Hursom som rattade
maken mig tryggt hem och det känns som alltid bra att komma hem efter ett tag borta.
Jag blir liksom nöjd när jag kommer hem och tycker nog att mitt hem är bra fint ändå.
Allt jag var less på innan känns förlåtit och glömt!

Känner ni igen er? Gillar ni era hem mer och blir ni också fulla av fixarlust och så när ni varit borta?

Kram till alla som tittar in här. Jag märker att kommentarerna är färre och undrar om det beror på att ni liksom jag har tagit lite semester från bloggen? Ni ska veta att jag läser era bloggar iallafall även om avtrycken blir färre om sommaren!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jomenvisst är det så att man får sån lust att fixa och dona när man varit borta ett tag, man ser hemmet med helt nya ögon!



Håller också med dig angående kommentarerna, de blir färre på sommaren för man har liksom inte tid att skriva så mycket.



Det blev en kort men intensiv vistelse för er här uppe, men ni hann med det viktigaste:)



Kram♥

2011-07-19 @ 08:55:09
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Camme

Hej Ann-Louise!

Har läst din blogg i några veckor efter tips från din kompis Anna (Starwoman) och gillar den jättemycket.

Läser den dagligen men har inte skrivit någon kommentar tidigare, men kände för att göra det nu så att du får lite feedback tillbaka.

Önskar dig en fortsatt bra dag.

Kram

2011-07-19 @ 15:48:36
Postat av: Ann-Louise

Camme:

Vad kul att du skrev några rader! Det är sånt som får en att vilja skriva mer och igen!! TACK!

Även om man skriver till sig själv med, som dagbok, så blir man glad över fina kommentarer som din!



Önskar dig en fin kväll med!

Kram från Ann-Louise

2011-07-19 @ 18:19:52
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Susanne

Borta bra men hemma bäst, så är det väl ;)

Var på Lager 157 i söndags och inte en pippitröja kvar, är tydligen populära så det är ju tur att vi fått en varsin ;)

Hoppas få lite färg nu på min semester annars får det väl bli lite BUS, tog ett tag innan jag förstod vad du menade haha!!!



Kramen

2011-07-19 @ 20:54:03
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0