Marint mode



Enkelt och stilrent är det marina modet som passar bra för det mesta.
Denna fina klänning får följa med mig till Zakyntos om några veckor.
Gillar urringningen och detaljerna med snodden som både axelband
och midjeband samt de små guldiga kulorna.


Äntligen fick jag hem sonen igen efter en vecka på Rhodos. Han är sig lik
om än lite brunare och hesare än när han åkte. Vi har tagit det lugnt idag
och pratat om hans resa och tittat på alla foton. Tvättmaskinen går varm
också då vi både bäddar rent i sängarna och tar hand om resväskan.

Funderar på att gå ut och plocka av alla röda mogna vinbär från busken
strax. Vi är bortbjudna i morgon och på onsdag åker maken och jag upp
till Ångermanland så det börjar bli ont om tid. Om jag inte plockar av dem
lär ingen annan utom fåglarna göra det! Oscar bad om saft så det får väl
bli det av dem.

Ha en fin kväll. Här i Stockholm har vi varmt idag men ingen sol i sikte :-(

Kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

Marint är alltid fint på sommaren!



svar- torsdag blir bra v 30. (hade glömt en grej på onsdagen) Vi ska handla lite babystuff och annat men framåt eftermiddag/kväll kan vi komma. Vilken tid passar? Skoj!

Ja, goa tjejer, håller med!



Kram



Jessi



2011-07-11 @ 18:40:21
Postat av: Annas inspiration

Snyggt snyggt!

Älskar ränder & marint är sååå fint!



Bra att sonen är hemma välbehållen, man kan nog inte annat än oro sig lite när de är i väg, även om de är stora...



Kul att ni ska uppåt landet, hälsa på pappa din förstår jag det som :-)



Stor kram & hoppas solen kommer fram hos er med

2011-07-11 @ 19:28:54
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Den var jättefin! Tittade faktiskt på en liknande idag, men den var väl kort! : )



Kram!

2011-07-11 @ 21:26:03
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej igen!



Tyvärr fick jag veta nu att maken är uppbokad just den torsdagen med jobbgrejer, visste ej om det. Så det blir fredag att åka mot Sthlm men förstår om det inte funkar träffas då, annars kan vi bara ses fika på stan dagtid om det passar bättre eller att vi kommer förbi på vägen till Sthlm hos er.



Kram



Jessi



2011-07-11 @ 21:41:27
Postat av: Susanne

Skönt att få hem sonen, jag är lite orolig för min som är på Rhodos ;)

Jättefint med dessa marina klänningar, hittade en jättefin på Lager 157 men det blev inget köp denna gång men vem vet om jag kanske åker tillbaka ;)



Hoppas du njuter av din sommarledighet.

Kramar i massor

2011-07-11 @ 22:31:54
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Det var en klänning helt i min smak!



Vad gulligt att din stora son kan komma o mysa än. :-)



Jag börjar min sem om 4 dgr, nedräkning! Men det blir mest jobb på huset så ledigt kommer det inte bli direkt, men några utflykter ska vi nog kunna hitta på med barnen.



Kram

2011-07-12 @ 00:06:32
URL: http://myhappydays.se
Postat av: Anonym

svar- det blir bra, vi kollar närmare och har det lite öppet!

Jag använder inte odd molly just nu när är gravid (spiller så mkt) men annars vill jag ha dem kvar, de går liksom aldrig ur tiden! Men lycka till på jakten efter liknande! =)



KRAM!



jessi

2011-07-12 @ 09:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0