Reach the sky


                                       JÄTTEVALLMO som dras mot den ångermanländska solen.
 



                                                                   

Idag har jag det trist....stackars mig...solen kommer aldrig fram och ingen vill göra
någonting...då är det jobbigt med en rastlös själ. Har klippt häckar och buskar men
fått blåsor i händerna så jag måste sluta med trädgårdsarbetet nu. Tror jag åker iväg en
sväng och kollar i något centrum då jag ändå måste handla lite nödvändigheter.

Igår strosade jag omkring på Söder och fyndade på Myrorna, en söt vit kjol! Satte mig
sedan på en uteservering på Götgatan och lapade sol med en Isfrappé i handen och
tittade på folk. Älskar att studera folks klädsel och på Söder finns verkligen alla stilar.
Mötte sedan upp maken och vi promenerade vidare och åt middag på Judit & Bertil innan
vi åkte hem igen. En mysig eftermiddag igår alltså så jag vill ha mer idag....typiskt mig
att aldrig bli nöjd!

Kram och var rädda om varandra ♥. Man blir lite mer sårbar och tankefull efter en sån
tradgedi som vansinnesdådet i Norge.

Kommentarer
Postat av: LyckligaPraliner ♥

Gillar verkligen bilderna!! Själv stod jag under träden igår och tog kort. Rakt upp. :)

2011-07-24 @ 21:13:54
URL: http://www.lyckligapraliner.blogspot.com
Postat av: anna

hur är vädret idag i stockholm då?

2011-07-25 @ 10:12:49
Postat av: cecce

Vilka vackra foto!!!



Hoppas vi kan ses nästa gång jag kommer till stholm. Det dröjer nog inte så länge då jag ska upp på en mässa den 2-4 sept tror jag det var. Då planerar jag åka själv...utan barn så då har jag gott om tid att ses i stan.



Huva, vad tiden går...snart är lovet slut!! Jag avslutar med att åka till Italien på lördag:-) Hoppas solen skiner bättre där än här. Regn regn och åter regn:-)



Kramar

2011-07-25 @ 12:48:19
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Vad duktig du blivit med kameran, jättehärliga foton!



KRAM

2011-07-27 @ 22:47:11
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0