Skirt & Vackert




                                                      HM Divided - REA 100:-

Visst är den ljuvlig, min nya blus! Skulle verkligen inte handla något men
tog en sväng bland rean igår efter jobbet och kunde inte gå förbi ett
sådant fynd! Blir glad bara av att titta på den där den hänger på sin galge!

Om jag var på gott humör i torsdag så var jag arg, irriterad och besviken
igår och trött. Hade en egen kväll här hemma igår och det var skönt på ett
sätt då den senaste veckan/veckorna varit intensiva. Gick och la mig på
sängen vid 19.30 för att titta på tv men vaknade vid 23.00. Sov alltså bort
hela kvällen men gud så skönt det var och helt klart det jag behövde då!

Idag har jag inga planer alls och går fortfarande i nattlinnet. Tvättmaskinen
jobbar, sängen ska nybäddas och garderober fixas i ordning.
Ikväll grillar vi gott om det inte regnar, dricker rosé och njuter av sommaren.

Kram /Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt blus du fyndat!



Skönt att du fick en lugn hemmakväll, det kan behövas ibland. Grillat är alltid gott så här på sommaren och rosé- mums!!!



Sköt om dig, många kramisar



Jessi

2011-06-18 @ 15:25:59
Postat av: LyckligaPraliner

Helt rätt! Livet skall njutas :)

2011-06-18 @ 15:41:51
URL: http://www.lyckligapraliner.blogspot.com
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Söt tunika..Så bra pris--kram

2011-06-18 @ 20:55:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Nämen din lilla fegis.

Vet du, tanken slog mig när Nicole och jag var där "tänk om A-L är här med sina elever" eftersom det var så himla mycket skolbarn.

Klart du skulle ha gått fram.

Vi har ju setts förr juuuuu.



Söt blus trötta fega sötgris :).



Kram

2011-06-18 @ 21:09:10
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Godkväll i stugan :-) Vilket kap, du är ju himla duktig på att fynda måste jag säga! Vissa har det i blodet helt enkelt (själv hör jag tyvärr inte till den kategorin...)!!!



Hoppas att du har en sköngrill kväll med R (och barnen kanske också är hemma), stor kram och vi hörs/ses snart hoppas jag!

2011-06-18 @ 22:04:29
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Godkväll i stugan :-) Vilket kap, du är ju himla duktig på att fynda måste jag säga! Vissa har det i blodet helt enkelt (själv hör jag tyvärr inte till den kategorin...)!!!



Hoppas att du har en sköngrill kväll med R (och barnen kanske också är hemma), stor kram och vi hörs/ses snart hoppas jag!

2011-06-18 @ 22:04:30
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Ojdå, där var jag visst snabb på knappen ;-)

2011-06-18 @ 22:05:10
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Jättefin , somrig blus! Hoppas att du har en bra sommar! Kram!

2011-06-18 @ 22:31:30
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Haha, vilket härligt uttryck du myntat... Ekonomisk strateg låter ju riktigt flott och det är ju vad det är också, att kunna shoppa på ett sådant smart vis som du gör :-D



Jag är ju på Djurö hela veckan så jag får nog sitta där och trycka medan ni fikar och myser ;-) Men vi ses väl snart med J och Z också?



KRAMIS

2011-06-18 @ 22:36:00
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: E

Du är smart varför lägga ut dyra pengar på slit och slängvaror som kläder är. Nu är ju bra tider att handla klädlagren är överfulla rea kommer stå som spö i backen på kanonfina kläder. Här nere i västergötland regnar det skiner solen uppe hos er? Längtar efter sköna sommarkvällar.

2011-06-19 @ 01:05:08
Postat av: Anonym

Du har mail!



kram



jessi

2011-06-19 @ 10:16:46
Postat av: Bella

Åååh, vilket kap!! Så söt blus som du med all säkerhet kommer få stor användning för nu i sommar och som jag kan tänka mig att du likväl kan använda till hösten/vintern till svara byxor.



Sambon tackar ödmjukast för din uppmärksamhet ang hans vikt, han har gått ner drygt 10 kilo sedan årsskiftet :)



Hoppas du haft en bra helg så här långt och söndagen blir bra!



Kramar Bella

2011-06-19 @ 11:04:09
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: cecce

Vilken underbar blus!! Kul när man hittar något man verkligen gillar. Speciellt när det är på rea.



Synd ni inte kommer till skåne...Hm, har lite dåligt samvete för att jag inte hört av mig angående sommarboende. Jag kollade ju med syrran om de kunde hyra ut sin nyrenoverade lilla bod. Tyvärr verkar den redan vara bokad för i sommar, men jag ska vara ute i god tid till nästa. Nu renoverar de även en liten "lägenhet" i huset så nästa sommar kanske det ges möjlighet till skånskt lantlivsboende till rimligt pris. Hoppas!



Själv är jag i Stockholm v.29 då jag och barnen ska hälsa på min morbror och moster. Då kanske vi kan ses?? Tar gärna en ny tur till Rosendahl:-)



Har du sommarlov nu eller??

Jag väntar på besked om jag fått det jobb jag sökt. Hoppas få veta i morgon!



Kramar

2011-06-19 @ 13:54:10
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jättesöt blus och vilket fynd, känns ju extra roligt när man kan spara några hundra lappar ;)

Tack för grattishälsningen :)

Såg i Cecces kommentar att det inte blir något Skåne för er...tråkigt men du kan väl ta en billig flygresa och bo några dagar hos oss för nu är du ju ledig sååå länge att du borde hinna med det.

Skulle väl vara roligt att se vackra Skåne och kanske även ta en sväng över till Danmark.

Tänk över det och jag menar verkligen att du kan bo här, skulle vara så roligt att räffa dig igen :)



Kramen

2011-06-19 @ 15:27:46
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0