Söndagsnöje


                                            SVIDERSVIKS BRYGGHUS









Så här härligt hade vi det förra söndagen med pappa. Då sken solen och det var mycket
varmare än idag! Då åkte vi till Nacka och Svidersviks Brygghus för lunch och vilket mysigt
ställe det var. Pittoresk miljö precis vid vattnet och med hembakt och luncher till ett hyfsat
pris. Vi satt och njöt av maten och kaffet i solen, gick ut på bryggan och tittade på båtarna
och tittade i deras lilla lada där de hade en loppis till min stora glädje! Köpte faktiskt en svart
ljusstake för 25:-, mest för att gynna de som ordnat det! Sånt gillas :-)

Idag har regnet vräkt mer mest hela dagen här och jag åkte in till city och gick i affärer i 5
timmar, lunchade och fikade helt själv. Både skönt och lite trist men ibland gillar jag att bara
rå mig själv utan att behöva prata och vara social. Blir dock lite ledsen då jag tittar ut i trädgården
och ser alla pioner och andra fina blommor som blommar nu, ligga efter marken efter regnet.
Även om det behövs regn så hatar jag att det kommer just när pionerna blommar!!!!! SUCK!

Ja ja livet går vidare och i morgon ska jag släpa mig upp till jobbet en sista dag innan...ja ni vet!!

KRAM och ha en fin kväll och vecka.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Det ser jättemysigt ut.

Dit kommer nog jag åka i sommar.



Men du, nu vill jag veta VAR såg du mig? Möttes vi eller vad? Måste ju backa bandet o försöka minnas :).



Självklart får du komma hit på fika!



Kram

2011-06-19 @ 21:54:06
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: cecce

Åh...vilket mysigt ställe:-)

Ta mig dit!!



Här renar, blåser och är kallt. Vanligt svenskt sommarväder:-)

Idag blir det städnng tror jag.



Ha en fin sista arbetsdag!



Kramar

2011-06-20 @ 09:05:38
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Bella

Åååh, vilket mysigt ställe!! Ibland avundas jag er som bor i Stockholm och har så stor variation på utflyktsmål. Ser så fint ut och trevligt att få umgås med din fina pappa!



Här har det också regnat idag och det känns som att det är typiskt svenskt midsommarväder som gäller den här veckan...



Hoppas du får ett riktigt skönt sommarlov nu efter morgondagens arbetsdag!! Njut av ledigheten och ta tillvara på dagarna på bästa sätt :)



Kramar Bella

2011-06-20 @ 21:00:11
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0