Fixa till uteplatsen




Godmorgon!
Gud så skönt med sovmorgon, flera lediga dagar framför en och strålande sol ute! Ska strax hoppa i bikinin och ta ett par timmar i solsängen på vårt trädäck! Sen åker jag och tittar på dotterns fotbollsmatch och hejjar fram en vinst hoppas jag ;-)

Har länge funderat på att köpa en plastmatta till vår ena uteplats men har inte valt ännu. Såg nu att Rusta har ett fynd för 49 kronor, mattan NOVA i svart med vita stjärnor. Men när jag klickade vidare såg jag även mattan JASMINA som egentligen tilltalar mig mer till mönstret. Den fanns i svart/vit också och är störtst av dessa här ovan.

Funderar om man kan låta dem ligga kvar hela tiden även om det regnar och så? Någon som vet? Vårt trädäck på framsidan har inget tak så där finns inget skydd.

Nej dags att ta vara på solen!

Kram på er och trevlig Kristi Himmelsfärdsdag!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej min Syster köpten en svart/vit förra året Rustas den fäller hon är väldigt irriterad,för jag letar också efter En matta till våra altan.Så hon varna mig köp ingen sådan.

2011-06-02 @ 12:19:03
Postat av: Marie

Är det de turkosa och rosa mattorna som heter JASMINA? jättesöta!

Hade sovmorgon jag med och efter lite "förmiddags"städning har jag tagit det lugnt och slappat hela eftermiddagen.

Svar på din fråga: vi har huset (i Norrland)strax utanför Ånge i Medelpad. En gammal släktgård på min mans sida.

kram!

2011-06-02 @ 17:11:24
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Susanne

Åhhh vad skönt det låter med solsängen, just nu önskar jag mig en lång ledighet.Vet inte varför jag är så otroligt trött hela tiden!!!

Kanske att det blir fint i helgen med :)



Kramen

2011-06-02 @ 20:23:42
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Jag skulle också gärna ha en matta under bordet på uteplatsen. Men, jag tror att fukten stannar kvar där om det regnar. Och jag orkar INTE lyfta bort mattan vid regn. Tyvärr. För Rustas mattor är urläckra!



Ha en fortsatt skön helg!

KRAM

2011-06-02 @ 21:31:17
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej igen!

Känner ingen av de personerna du skrev, utan mest lite släktingar till Lars.

Får fråga hans mamma som också har bott däruppe, hon kanske känner igen namnen på nån av dem.

kram

2011-06-02 @ 21:46:51
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har liknande plastmattor men tar alltid in i uterummet om risk för regn så vet ej vad de tål och inte tål. Testa med en, kanske hålller bara en sommar men är ju ganska billiga så värt prova.



Ha det så gott, njut av lediga dagar!



KRAM



Jessi

2011-06-03 @ 11:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0