Fun Shopping in London




Favoritaffären big time. Hade kunnat köpt med mig mycket därifrån,
både inredning och kläder. Denna gång blev det ett plagg till mig och
en grafisk inredningsdetalj till hemmet...nej inte en mugg med A på ;-)



Helt galna skor, både urläckra som vansinniga. Man tappar hakan
när man ser dem, måste ta i dem men man fick inte fota......
gjorde det i smyg på avstånd så därav kvaliteén! Kommer inte ihåg
vad märket heter.


Antik/Loppisaffärerna i Notting Hill är fulla av härliga saker enligt mig.


Brittiska Cath Kistone's butik var en glad överraskning i Notting Hill.
Tänk "Leila bakar" eller GreenGate när det gäller färger och mönster s
å förstår ni. Där hade jag svårt att välja vad jag skulle köpa för handla
skulle jag ju bara göra!

Torsdag, snart helg och hemmet är delvis städat inför helgen. Maken står och steker köttfärsbiffar till middag och jag har en hel kväll utan ansträngning framför mig! Skönt ibland att veta att man bara kan softa en hel kväll. Ingen skjutsning till hockey, den sköter Bea, och inget skoljobb att ordna med! Lovely med andra ord :-)

Helgen som kommer bjuder på en hel del aktiviteter så snart är det full rulle igen. Födelsedagskalas, hockey- och fotbollsmatcher och Mello med syrran är något av det jag ser fram emot. Örat känns bättre och bättre men nu är jag snuvig istället men hellre det faktiskt. Att vara halvdöv är jobbigt! I morgon ska jag även hämta mitt Ellospaket från utlämningsstället - hoppas de passar nu! Galet snabbt det går numera när man klickar hem saker.

Dags hoppa in i myskläderna tror jag!
Kram



Kommentarer
Postat av: Emma

KUL att se fler bilder från ljuva London & Notting hill! Det är liksom sånt som man bara ser på tv annars ; - )



Jadu,internetshopping är riktigt positivt & smidigt!

Jag hoppas att du blir nöjd med dina köp & de tror jag nog! : - )



Skönt att du mår bättre & att det snart är helg!



Massvis med Kramar

2011-03-10 @ 19:11:10
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Marie

ÄNNU en anledning att åka till London: loppis och antikaffärer;) Jag håller nämligen på att övertyga/övertala J om att vi ska åka dit på en weekendresa, för att vi firar silverbröllop i juni.

Men än så länge är han svårflirtad;)



Ha så skönt ikväll!

Kram♥

2011-03-10 @ 19:40:09
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Bella

Vilka ljuvliga butiker ni ser ut att ha besökt, kul att du fotat och visar här på bloggen, vill sätta mig på första bästa plan till London nu :)



Visst är det både kul och nästan lite för enkelt att handla på nätet, lätt att klicka hem saker. Hoppas dina kläder från Ellos kommer passa!



Kraaam Bella

2011-03-10 @ 21:23:51
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilka roliga skor. :-)

2011-03-11 @ 08:24:23
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh vad jag blir sugen på att shoppa i London!

De finns så många bra butiker där!



Det låter som en bra helg med systerumgänge,

sport och födelsedagskalas!

Hoppas kläderna passade, jag väntar på nytt

paket från HM i början av nästa vecka!



KRAMAR till dig!



jessi

2011-03-11 @ 15:15:17
Postat av: Smulan

å, vad mycket kul! Resa är så härligt :o) Må gott !

2011-03-16 @ 10:19:43
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0