Allhelgonahelg



                      En bakgård på Zakyntos, Grekland augusti 2011

Har haft tid att leka med foton och kan inte hjälpa det men jag gillar
när man har gråskala på fotot och bara färglägger detaljer. Har kanske
inte bästa snitsen på det men det duger tycker jag.
Vilket foto gillar ni bäst??



Men var tog den här veckan vägen? Jag har ju längtat efter höstlov länge och
så är det snart bara en helg kvar till dess att hjulet börjar snurra igen med
omdömen att skriva och utvecklingssamtal att genomföra innan november
är slut.

Sen i december börjar man kunna slappna av lite och se jullovet närma sig.
December är ju månaden jag har en hel del skoj att se fram emot också!
En resa till Italien- Milano och Comosjön med Caroline är det jag längtar
mäst efter just nu. Känner att jag tänker så här; "Den här passar nog i
Italien
"...."Den här måste jag ta med mig"...ja ni förstår att jag packar redan ;-)

I kväll blir det taco's och sen väntar en hockeymatch då Oscar är frisk igen och
kan spela! Skoj!!

Kram och trevlig helg!!



Kommentarer
Postat av: Marie

Det övre fotot är finast tycker jag!

Härligt att åka iväg till Italien, när åker ni och hur länge blir ni borta?

J:s syrra och brorsa med respektive har varit i Rom några dagar, har inte hunnit prata med dem än men jag antar att det var en lyckad resa:)

Ha en fin kväll!

Kram♥

2011-11-04 @ 16:26:56
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Bella

Jag tror faktiskt att det övre fotot är min favorit också :)



Så härligt det låter med en tripp till Italien, kul att ha något att se fram emot och planera inför i vintermörkret!



Hoppas det går bra på hockeyn ikväll och att du får en toppenhelg!



Kramar Bella

2011-11-04 @ 21:24:53
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Nedersta såklart för jag älskar ju mer färg!



Ja lyckos er som får uppleva Comosjön, har ju varit runt Gardasjön så kan tänka mig hur vackert och mysigt det är där.



Visst går tiden fort, snart är det jul igen!



Kram



Jessi



2011-11-05 @ 17:46:57
Postat av: Carolines hemligheter

God morgon fina! Ja du, jag lääääängtar också :-) Tänker på hur vi skall strosa runt och bara koppla av, äta gott, dricka vin, prata om allt, shoppa lite, äta italiensk glass (ett måste för mig även om det är vinter...), kolla in taxfreen, ta ett glas vin på flygplatsen etc. Det kommer att bli en kanonhelg, det vet jag redan ;-)



KRAMKRAM

2011-11-06 @ 07:58:55
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0