Bokstavskulor i min gran




Såg en bild i en tidning på dessa julkulor och som den grafiska älskare
som jag är var jag tvungen att köpa dem. Ingen ekonomisk katastrof
då de bara kostade 49.90 för 4 stycken och finns på ICA Maxi! En bra
och billigare variant som liknar de som kommer från DAY.


Hej på er!
Här har ni en busy kvinna som inte hinner blogga så mycket just nu + att jag är sjukt
trött de timmar jag är hemma om kvällarna. Har somnat i soffan regelbundet senaste
tiden och tror det är mörkret som är busen. Mörkt när man kliver upp och mörkt när
man går till sängs.

Tur att man har ett jullov att se fram emot och om exakt en vecka packar jag nog
väskan som bäst för Carolines och min Italienresa! Då får jag ett par extra dagar ledigt
med :-) Fyra dagar i norra Italien och vi startar med ett dygn i Milano med fin hotellnatt
mitt i city innan vi tar tåget upp till Comosjön och Carolines syster! Ska bli så kul!!

Nu ska jag hänga lite tvätt och betala lite räkningar innan soffkoman slår till igen!

Stor Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilka fina julgranskulor, helt i min smak! Är ju svag för det svartvita och dessa var riktigt snygga och du är jättefin i dina nya glasögon. Har varit så dålig på att kommentera sista tiden även om jag läser din blogg varje dag så jag tror inte jag sagt det till, du kunde inte valt bättre :)



Hoppas du snart känner dig lite piggare trots att mörkret suger musten ur dig och arbetet är krävande, jag beundrar er lärare som får ta så stort ansvar för barn och ungdomar i dagens samhälle när inte föräldrarna finns där som förr. Egentligen galet att ni ska var nästan mer socialarbetare än pedagoger...



Ta hand om dig vännen!



Kramar Bella

2011-11-30 @ 18:29:37
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Åhhh vilka superfina kulor, får nog skicka maken till ICA MAXI i morgon, vi har ingen i Höganäs och maken jobbar i Ängelholm där det finns en :)

Visst är det tråkigt med detta mörker, om der ändå kunde komma lite snö.



Jag har så gott som sovit bort nio dagar och efter gårdagens "äntligen" känns det faktiskt som att det vänder och ingen är gladare än jag :)



Kramen

2011-11-30 @ 18:54:23
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nu fick jag också en kartong av maken men det fanns inte vita med svart text så han köpte de vita med röd text...inte riktigt som jag tänkt mig men det var ju snällt av maken :)



Hoppas allt är bra med dig denna torsdag

Kramen

2011-12-01 @ 19:13:38
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Hej Ann-Louise!



Minns du mig, Suzanne - mamma till Lilla Hjärte-Ida?



Jag ville bara lämna ett litet avtryck och önska dig en God Jul.



Ida´s vackra tavla som du la ner din själ i att tillverka är lika fin nu som då du gjorde den, och den står på en hedersplats på hyllan ovanför skrivbordet där hon själv brukar sitta och pyssla =)



Må så gott Ann-Louise!!



Stor kram Suzanne i Matfors, Sundsvall.

2011-12-02 @ 10:49:38
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Skall bli så himla roligt, vi måste ses i god tid på Arlanda så vi kan ta en latte och komma i rätt semesterkänsla med en gång :-)



Planerar du för någon shopping i Milano??? Jag har (tyvärr) ingen jättestor reskassa men något litet borde ju kunna få slinka ner i resväskan... Hehe...



Ha en underbar kväll, kramar!!!

2011-12-02 @ 21:21:33
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Suzanne:

Vad skoj att höra av er igen och skönt att höra att allt är bra med er!

Kul att Ida är en pysseltjej, sånt gillas :-))



Önskar er en God Jul med och ge Ida en stor kram från tanten med tavlan ;-)



KRAM från Ann-Louise

2011-12-04 @ 20:14:42
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0