Fare una Festa



Gårdagens jag på väg till höstens fest på jobbet i svart
glansig klänning, glitterstrumpor och stövletter med
klack. Idag har jag oonnnnttt i benhinnorna.....kan
knappt gå.



Jag och mitt arbetslag började med att fira vår nyblivne
40-åring med gangsterhatt och champagne uppe på vår
avdelning. Måste erkänna att vi drog oss tillbaka dit fler
gånger under festen och drack med bubbel ;-)



Jag kan knappt gå idag men det var det värt. Jag hade en skojig kväll igår
med skratt, god italiensk meny, dans och sång och egen chaufför till och från
skolan! Såna fredagar är bäst och sen har man ändå hela helgen kvar.
Lite ångest har jag då solen har lyst idag och jag mest varit inne och vilat
benen men då hann jag också slinga Beatrice långa hår och klippa lugg
henne. Första gången på 21 år som hon har lugg så det var spännande men
allt klär en skönhet!

Hoppas ni har en bra helg!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med bubbel o fest med goa arbetskompisar!



Kan tänka mig att Bea blev fin med lugg, skoj med lite variation!



Ha en skön söndag imorgon fina du!



KRAM



jessi

2011-11-19 @ 21:27:17
Postat av: Marie

Vad fin du är på bilderna!

Angående de ömma benhinnorna så ska det kännas att man haft kul!! antar att du slog klackarna i taket och hade riktigt skoj!

kram

2011-11-19 @ 22:49:05
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter toppen:)

2011-11-20 @ 05:00:04
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Eva

Ett tips till dig, ge dina barn,make,pappa ett fotografi men en matchande ram till/canvastavla. Du är verkligen kanon fin på bilderna. Dagen är tuff dagen efter när man varit ute i svängen, men det är det värt när nam har trevligt.

2011-11-21 @ 09:33:03
Postat av: S

Åh så fin i håret!

2011-11-28 @ 23:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0