Gretas klänningar


Viola

Hanna

Betty

"The Greta dresses and blouses are classics and never go out of style.
We play with colours and prints that work for different occasions and moods."



Högt uppe på min önskelista står en klänning från Greta. Enkelt skurna med fint fall,
helt i min smak. Fick upp ögonen för Gretas när Ebba von Sydow bar en grön snygging
i "God kväll lördag" och har även sett vår kronprinsessa bära dem.

Här är lugna gatan så här på torsdagsförmiddagen. Familjen jobbar eller pluggar
och tanken är att jag ska till Fotografiska på Nick Brandt utställningen idag med
efterföljande middag och skoj, men min rygg spökar idag och orken finns inte
riktigt. Ibland måste man stanna upp och känna efter även om man går miste om
något. Hela livet handlar om val och ibland får man välja bort också.

Dags för en krämig latte och rester från gårdagens kladdkaka!

Ha det bäst!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig, hoppas ryggen känns bättre! Så är det man måste ibland välja bort men det kommer nya chanser. Lät skoj annars med fotografiska, dit måste jag sen igen!

Jag skulle också gärna en Greta klänning,tror de är riktigt användbara!



KRAM!



jessi

2011-11-03 @ 15:16:47
Postat av: Karin

Vilka underbara klänningar, gillar de verkligen!



Ja hälsoundersökningarna får vi reda på nästa vecka men bara att hoppas på det bästa:) Annars så väntar vi på besked om lägenheten/lägenheterna, oh som jag längtar:)



Trevlig fredag på dig!



Kram

2011-11-04 @ 01:59:23
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Eva

Ja ,de kläningarna verkar inne nu Malou hade en på sig i Efter tio idag. Jag tror att den romantiska Old Molly stillen är på tillbaka gång och det över går till rakare linjer och lite tuffare smycken nu i modet.

2011-11-04 @ 12:37:09
Postat av: Sofia

Ja, de ser väldigt lättburna ut och ett sånt där plagg som passar vid många olika tillfällen!



Trevlig helg!

2011-11-04 @ 13:48:33
Postat av: Ann-Louise

Eva:

Ja jag såg att Malou hade en grön snygging idag och det måste varit en Greta!! Den hade jag gärna ägt jag med....

Tror också att renare linjer är på frammarsch! Inte mig emot även om jag gillar OddMolly med, men kul med variation!



Trevlig helg!



2011-11-04 @ 15:04:30
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Sofia:

Trevlig helg till dig med!!



Kram

2011-11-04 @ 15:04:54
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Bella

Visst är det fina!! En Greta hade gärna fått flytta in i min garderob också :) Tidlösa och användbara!!



Hoppas din rygg är bättre idag, alltid trist att behöva välja bort saker...



Kramar Bella

2011-11-04 @ 21:27:53
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Milla

Fantastiska klänningar, enkla och tidlösa. Ett hutlöst pris bara men då dom är just tidlösa kanske man kan överse det :)

2011-11-06 @ 13:41:35
URL: http://memillakilla.blogspot.com
Postat av: att ha det gott

finns på min önskelista också

2011-11-11 @ 09:39:30
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0