Kalassöndag!


   Ett gulligt inbjudningskort levererades till brevlådan härom veckan.
                   Ett inbjudningskort som gjorde mig superglad!!

Jag ska på kalas hos en av mina favvokillar, Maximilian, och det ska bli så skoj!
Han har precis fyllt 1 år och ska firas med paket så klart. Ett paket som inte
var det enklaste att komma på....var ju ett tag man hade 1-åringar omkring
sig...men kul var det att gå omkring och botanisera på barnavdelningarna
igen.

Sen ska det bli roligt att träffa Maximilians mamma Anna och vår vän
Caroline med lilla Majken med! En härlig söndag väntar mig märker ni!


Kram


Kommentarer
Postat av: Mollan70

Vilket fint kort . Hoppas ni får jättekul.

Mitt inlägg om julmarknaden bråkade med mig. =) Hela inlägget var inte med men nu ska det vara komplett.

2011-11-27 @ 00:19:37
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7
Postat av: Susanne

Jättekul med barnkalas, hälsa alla och krama Maximilian ordentligt från mig :)

Tror du hittade en perfekt present.



Kramen

2011-11-27 @ 12:39:26
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha det så gott på kalaset, hälsa Caroline och Anna från mig! Det är mysigt med barnkalas, ser framemot Celines första kalas!!!



Här kalasades det för finaste Alva igår och idag

fick jag mms med ett foto på henne i nya klänningen jag köpte till henne. Nu har jag två små tjejer att handla till, är ju så gulligt med alla klänningar som finns i butikerna!



KRAM



jessi

2011-11-27 @ 14:17:18
Postat av: Carolines hemligheter

Tack för idag vännen, hann ju knappt prata känns det som men det blir snart mycket av den varan :-)



Tyckte din present var så fin, måste köpa en likadan till tjejerna i julklapp! Irma älskar ju att sjunga och på öppna förskolan har de liknande sådana påsar :-) Vart har du köpt den?



Ha en skön måndag, hoppas att det blir en lugn dag på jobbet!



KRAMAR

2011-11-27 @ 21:28:21
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0