Love Scarf



Idag åkte jag till vårt centrum efter jobbet för att strosa i butikerna och
så småningom handla mat till mig och Beatrice på Grekiska Kolgrillen.
Inne på MQ fann jag denna fina sjal med lite djuriskt mönster och svart
volang och det var kärlek vid första ögonkastet. Vet att det fanns någon
liknande scarf förra hösten, kanske exakt lik??, men då köpte jag ingen.
Den kommer passa bra till min svarta kappa och sen till
svarta vinter-
parkasen!



Beatrice hade beställt hem kycklingspett med bulgur och tsatsiki och
jag tog precis samma. Hade aldrig ätit där förut så jag hade ingen aning
om vad som väntade fast jag tycker ju att grekiskt är gott och det var det!
Perfekt grillat med underbar smak, krämig tsatsiki men godast var nog
bulguren :-) Oj vad den smakade bra och än en gång skulle jag kunna
bli vegetarian kände jag! Mums, prova om n i kan någon gång!

Nu ska jag avsluta min latte framför tv:n och halv åtta hos mig.
I morgon slutar jag 12.30! Jippie!

See ya'

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken jättefin :)

Jag har också en kort dag i morgon, skönt.



Krram på dig

2011-09-27 @ 19:53:18
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Zandra- ☆

Me looove the scarf! Tror jag måste göra ett besök på en MQ nära mej snart :-)

Scarfar kan man aldrig få för många av har jag kommit på :-)



Din middag lät sååå god! Nu vart jag sugen på grekiskt juuu...hihi





Tack.

Kramar

2011-09-27 @ 19:58:29
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Attans att du skriver om så mycket god mat, hur skall det här gå ;-) "Måste" hålla igen lite, speciellt eftersom vi snart skall till modets huvudstad och frottera oss!!!



Skickar över en kopia på flygbiljetterna, det har jag glömt!



KRAMAR

2011-09-27 @ 21:25:05
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilken snygging du hittat!! Det var riktigt fin och du kommer garanterat få mycket användning för den :)



Hoppas du har en skön tisdagkväll



Kramar Bella

2011-09-27 @ 22:42:03
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Härligt med lite höstnytt i garderoben, en sjal kan piffa upp en hel outfit!



svar- vad sägs om lördagen den 22 eller 29 oktober, då skulle passa för besök o umgänge här hos oss.



Kramisar



jessi

2011-09-28 @ 14:16:00
Postat av: Eva

Jag fatta tycke för mycket på MQ har mycket snyggt i Höst. Jag brukar ofta komma hem med en sjal det förnyar oftas något plagg man redan har. Jag är så glad att modet består med sjalar, halsdukar för min nacke är inte bra så den behöver allt något varmt.

2011-09-28 @ 23:33:53
Postat av: Ann-Louise

Eva:

Jag håller med dig helt! En ny scarf eller halsduk kan piffa upp ett gammalt plagg och att det dessutom värmer är ju bara skönt!



Trist att din nacke inte är bra, det måste vara jobbigt. Jag hade besvär som barn och då var det skönt med något varmt på. Önskar dig bättring!



Kram

2011-09-29 @ 18:48:00
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0