my iPhone




Såja, då har man en ny teknikpryl att roa sig med. Typ sist av alla ;-) Har verkligen inget
intresse för att uppdatera mig snabbt och denna får nog hänga med nu trots att iPhone 5
lanseras i oktober tror jag. Andra får vara först med det senaste!


Har precis som många andra fastnat med Wordfeud om kvällarna nu. Sent
blir det, men kul är det. Har tidigare fastnat vid datorn med Betapet en
period så jag visste att risken var stor när jag laddade ner appen. Vill man
spela med mig så heter jag ANNLOUISE!
(Nu kanske jag gör något dumt...tänk om alla vill spela??)

Eftermiddagen har gått åt till att rensa lite på nedervåningen bland papper och post,
på hyllor och bänkar, bord och stolar, ja överallt där nån kan lägga ifrån sig saker
Kan förundras hur snabbt det blir "rörigt" men det är klart, vi är ju ändå 4 vuxna
som rör till det. Ska nog vara tacksam för det för snart kommer den dagen allt ser
ut som när man gick på morgonen och man önskade att någon rörde om lite ;-)
Kommer ihåg att min mamma uttryckte sig precis så ♥.

Ha en fin kväll alla fina!
Stor kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Katja

Aj, aj, aj... Nu är du fast!! Har spelat i ngn månad nu och kan inte sluta. Inte undra på att tiden inte räcker till, eller hur?



Ha en skön dag!! Katja

2011-09-14 @ 17:57:14
URL: http://www.klorinhaxa.wordpress.com
Postat av: Zandra ☆

ÅÅ välkommen till Ajfån världen, ett beronde utan dess like hahaha

Och Wordfeu har jag också fastnat i :-)



Ja men de vore jätteskoj om vi kunde få till en kväll på stan eller nåt nu framöver, jag kan försöka få till ett mail till oss i dagarna :-)



Tack som alltid för dina varma och fina ord.

Det är precis som du säger lättare att hantera allt nu när det gått en tid. Även om jag fortfarande kan gå runt och vara arg och bitter så vet jag att de går över och att jag eller vi kan må bra.

Lugnet har kommit och jag hoppas det kommit för att stanna hos oss.

Ta hand om dej!

Kramar

2011-09-14 @ 20:21:28
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Har också en vit Iphone4. Skitbra är de! Grattis till köpet.

Har laddat ner appen WF men vågar inte börja spela. Jag vet hur det blir. Kan bara inte sluta:-)



Hoppas allt är bra. Ska försöka pricka in en sthlmshelg i höst så vi kan ses!



Kramar

2011-09-14 @ 21:17:04
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Bella

Kul med en ny iphone!! Jag har inte vågat ladda ner WF appen, är rädd att jag fastnar helt :) Men man kanske inte ska vara sämre än att man kan ändra sig?!



Hoppas allt är bra!



Kramar Bella

2011-09-14 @ 21:22:13
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Cia

Kul med en Iphone 4. Hoppas du blir nöjd med den. Själv har jag en 3:a som jag har haft i två år och är väldigt nöjd med fortfarande. Fick den strax innan 4:an kom ut så jag brukar också ligga lite efter med det senaste :-). Får se om det blir en 5:a för mig nån gång i framtiden. Mycket siffror blev det nu ;-).



Har hört talas om WordFeud men inte laddat ner det ännu. Kanske borde testa nån gång.



Ha en fortsatt trevlig veckaa!



Kram Cia

2011-09-15 @ 07:40:50
Postat av: Hemma hos Katta

Är också fast i iPhone-träsket och ärligt talat så förstår jag inte hur jag klarade mig utan den. Lite krånglig till en början men när man lärt sig hantera apparna så är den perfekt!



Ha en fortsatt fin dag! Kram K

2011-09-15 @ 14:09:54
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag vill också ha en iPhone men mannen tycker att jag ska vänta på 5:an men jag är ju så impulsiv och kan inte vänta ;) Denna gång ska jag försöka hejda mig!!

Att spela spel på telefon och datorer har inte slagit mig ännu, kanske är dumt att börja då jag redan är beroende av bloggen och facebook ;)



Kram och snart helg :)

2011-09-15 @ 17:44:51
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Cia:

Ja hur klarade man sig utan den? Tycker du ska prova Wordfeud. Man har 72 timmar på sig att spela klart så det behöver inte bli stressande....men man kan ju spela fort om motståndaren är snabb på att svara. Betapet på datorn är ju på kort tid.



Hoppas du har det bra och att du får en fin helg snart!



Kramar

2011-09-15 @ 20:37:26
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Snygg färg på mobilen.Ha en fin fredag söta..kram

2011-09-16 @ 10:21:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har ännu inte heller en iphone, maken har men nu ska jag skaffa en också!



svar- Maten funkar bra, ökar i vikt och har god aptit! S mår bättre men har barnen själv, han träffar dem ytterst lite, tyvärr.



Svårt förklara vart Smehallen ligger men hitta.se hade bra karta. Kolla där. Annars ring när ni här om svårt så förklarar vi vägen.



KRAM

2011-10-01 @ 11:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0