230 Fifth Rooftop


Vad kul att ni hänger med upp till 230 Fifth Avenue! Yellow cab - I love you!



Vi börjar kvällen inomhus i den rosa baren med de stora fönstren och
beställer förstås en rosa drink med! Kolla in utsikten, fram med kameran!!



Även om det är trevligt här uppe så är jag nyfiken på Top Roof baren en trappa upp.
Antar att det är där alla människor hänger en fin kväll som denna...


.....och mycket riktigt - här är det nästan fullsatt! Gasolvärmare och orangea rockar att
låna gör att man inte fryser fast det är sen kväll. Mitt emot Empire State Building och min
art decofavorit Chrysler Building till höger! Så magiskt fint att stå här uppe och njuta
av New York natten ♥ Hit ska jag igen nån dag!


 ♥ New York by night ♥

Nej nu är det dags för sängen igen och nya äventyr i morgon!

Kram
Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: christin

Vilka coola bilder! Du har verkligen lyckats fånga NY känslan och neonljusen så fint och vackert rosa! Fast jag inte varit i NY så känns det verkligen NY. Åh vad mysigt! Kram

2012-04-20 @ 08:49:27
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Vilka härliga bilder du bjuder på vanlig ordning, drömde inatt att jag var i New York och måååååste dit snart, det har ju dessutom blivit värsta populära tillhållet för favoritbloggerskorna :-)



Nu har jag tyvärr kommit av mig lite med planerandet av vår (blogg)dejt, det kanske får bli i mitten av maj om vi skall få till en fredag? Det är ju också några helgdagar om några veckor, det kanske kan funka också. Jag skall försöka sammanställa några alternativ, vilka majdagar var bäst för din del?



KRAAAAAAAAAAM

2012-04-23 @ 19:49:48
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Vilka supersnygga bilder du tagit, bara andas NY ända in i vårt vardagsrum :-)



Hoppas vi kan få till en dejt snart med alla, svårt detta tydligen!



Kramar

2012-04-24 @ 21:45:07
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0