En liter



Happy Måndag på Er!

Här har ni en som njuter av ledigheten och får en hel del gjort som väntat allt
för länge! Efter en lugn morgon har jag rensat bland Oscars urväxta kläder, som
inte var lite och som är av bra märken. Svårt veta vad man ska göra av det då
man inte bara vill slänga det och jag orkar inte med att lägga ut det på Tradera.
Får nog bli så att Oscars kusiner får ta det de vill ha om de är intresserade!

Sen kunde jag inte släppa tanken på en blus och ett par byxor jag spottade igår
då jag tog en sväng i vårt centrum. Så jag var tvungen dit idag igen och kolla om
de fanns kvar då de var på rea, och det var dem! Ljusrosa skir rundhalsad blus
med knäppning bak och grå kostymbyxor i märket Stockholm från MQ helt i min
stil enligt barnen hänger nu i garderoben!



Ledig som jag är så åkte jag vidare till vår lokala loppis som hade 30% på allt och
där fyndade jag den söta emaljerade 1 liters kannan för 3 kronor!
Bra dag med andra ord.

Nu skrotar jag mest runt här hemma, tittar på "Äntligen hemma" på tv och ska snart
titta klart på "The Iron Lady" jag började titta på igår kväll men somnade ifrån. Såg att
Meryl Streep fick en Oscar för sin roll som Järnladyn Margret Thatcher och den är hon värd!

Önskar alla en fin vecka!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Bella

Vilka sköna lediga dagar det låter som du har!! Perfekt att kunna gå hemma och skrota, rensa lite i garderoberna, fylla på med lite nya plagg och fina inredningsdetaljer. Kannan var verkligen jättefin och vilka fina bilder du tagit :)



Fortsätt njut och ta tillvara på dina lov-dagar!



Kramar Bella

2012-02-28 @ 20:37:03
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: cecce

Ser och läser att du njuter av lovet! Passa på, för det rusar snabbt förbi:-) I know. Är tillbaka i rullorna och har fn ganska fullt upp med elever och möten.



Kannan var jättefin! Vilket fynd!

Man blir glad bara av att titta på den:-)



Fortsätt njut nu av ledigheten och en annalkande vår!

Kramar

2012-02-28 @ 20:49:14
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Marie

Kläderna du hängt in i garderoben låter som om de är helt i min smak med, kanske man kan få se dem vid tillfälle??



Och Vilket Väder du beställt till sportlovet!! Måste vara toppen att få vara ledig nu, kraaam!

2012-02-29 @ 18:29:40
URL: http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0