När man älskar klänningar


När man älskar klänningar kan man inte låta bli godbitarna som hänger
där och lyser med sina röda realappar. Hade ju bestämt mig för att inte
shoppa något onödigt innan New York-resan i april, men man måste ju ha
lite kläder med sig på resan också ;-)



Denna grå Odd Molly look alike från KappAhl kan bli en favorit i vår då
den har de detaljer som jag gillar och med knytband i ryggen. Ska matcha
den med en romantisk underklänning, strumpbyxor och kängor!

Lördagen så här långt har inneburit städning av rosa hemmet, tvåttning och
sen ett litet shoppingäventyr. Tyvärr så är jag så in i bängen trött fortfarande
och borde gå och vila ett par timmar, men ska förbereda middagen innan vi
ska iväg och titta på helgens andra hockeymatch. Sen väntar delfinal 2 av
Melodifestivalen i kväll så vila får jag göra i morgon.

Nej, mot köket och kycklingen och mango chutneyn!

Trevlig helg!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Eva H

Den är jättefin,vilken tur du hade.Kika själv på,men valde en svart i spets som jag varit nöjd med. Hur mycket rabatt var det nu på Kappahl? Är så glad för vi kommer få en Kappahlbutik på min ort.

2012-02-11 @ 21:58:56
Postat av: Ann-Louise

Eva:

Den kostade 100:- istället för 399:-

2012-02-11 @ 22:23:35
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack för ditt tips till min USAresa. Vi räknar med en budget på 60 000 var. Så får vi hoppas att det räcker till allt roligt och även lite shopping förhoppningsvis. Hoppas även du får chansen att komma iväg. Kram

2012-02-12 @ 19:51:10
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Herregud vilket kap, 100 kronor??? Jag måste nog kila in på KappAhl imorgon, skulle verkligen behöva något snyggt att sätta på mig när vi skall på after work framöver :-) Hur har du det på fredag?



Ha en fortsatt skön kväll, jag kollar på nya serien Kontoret (Ove Sundberg från Solsidan) på fyran och den är rätt underhållande måste jag säga :-)



KRAAAAAM

2012-02-12 @ 20:17:47
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0