Sol & Mys

Tisdag

Hej på Er!
Ville visa en bild på glasögonen och fick Bea att fota, men tyvärr så
speglar det sig i glasen så mina ögon ser mystiska ut...men varsågod!


Café Public i PUB huset vid Hötorget är ett skönt ställe att vila benen
på när man är på stan. Lugn miljö i direkt anslutning till R.O.O.M och
House Doctor på övre våningarna. Hallonpajen serverades dessutom
Mateus nya "Marcus" porslin :-)



Middagsmys på VAPIANO, som jag längtat, med
härliga Caroline som alltid får mig på bra humör och som jag gillar
att samtala med. Hon får mig att reflektera, att tänka vidare och
att inte stanna i tankarna. Lite utmanande ibland men precis det jag
behöver och vill ha när jag samtalar med någon - något meningsfullt!


Kvällens sista foto togs på damtoan. Kunde inte gå ifrån en trevlig kväll
utan att föreviga mig själv i guldram. Hmm, jag har en sån här spegel
liggande nånstans. Kanske dags att låta den återuppstå och få spegla igen!!



Jajamän! Jag har det bra jag som är ledig denna fina vecka. Idag har jag både putsat
fönstren och suttit i solstolen, röjt upp på terrassen och fått lite färg på nosen. En helt
underbar dag då man kände värmen tina upp en och jag satt barfota ute, jag älskar
att vara barfota och jag frös inte ett dugg!

Hoppas, hoppas att det blir sol i morgon med...och på fredag..,ja hela
veckan!! Tänk vad livet kan te sig lättare när solen är framme. Såg att växterna ute
börjar skjuta och ta fart i rabatterna och krukorna som övervintrat!

Önskar alla vackert väder och ta er ut på en promenad på rasten ni som jobbar!

KRAAM


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Godkväll fina, vilket härligt inlägg med snygga bilder! Bortsett den på mig, fy sjutton vad sliten och glåmig jag ser ut ;-)



Tack för igår vännen, det var jättemysigt och tiden gick så snabbt! Och du var supersnygg, så impad av dig som sätter upp mål och är disciplinerad, jag vill också vara mer sådan!!!



Nu; Mästerkockarna (oj, så spännande det är ikväll, och stressigt värre) och sedan blir det lite röj här hemma. Leksaker överallt...



Nu börjar det igen, KRAMAR

2012-02-29 @ 20:18:56
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Hej igen, tack för din kommenatar! Det var tänkvärda ord, jag försöker verkligen att inte gå och plocka, plocka, plocka dagarna i ända för vad skickar det för signaler till barnen och till mig själv... Bättre att de får röja och busa och när de sover kan jag ta ett tag om jag orkar och har lust. Annars får väl grejorna ligga kvar till nästa morgon, de går ju ingenstans under natten ;-) Det är svårt men jag kämpar på...



KRAAAAAAM

2012-02-29 @ 22:01:17
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Karin

Pizzan såg ju väldigt god ut;) Det andra med!

Kram

2012-03-01 @ 00:40:08
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Annelie

Superfina glasögon!

2012-03-01 @ 19:37:30
URL: http://annelieskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0