En ängel kom på besök




Lilla söta ANGEL kom och hälsade på oss idag. Hon hade gärna fått
stanna väldigt länge, för hon var så mjuk, lurvig och gosig som de ska va!



Hallo!
Hur har ni det i vårt vintervita land idag? Här har vi plogbilen utanför huset
just nu och vi har fått sopa bort en del snö idag. Visst är det fint, men om jag
ska vara helt ärlig känns det som om det räcker nu...fram med asfalten igen ;-)

Vi har ju blivit bortskämda med nästan barmark hela vintern hittills och det passar
mig bra som inte har små barn och som inte åker längdskidor. Mitt "barndilemma"
just nu är två unga vuxna som är ute och kör på vägarna. Jag lovar er att det är
skitjobbigt att släppa taget om dem och inte ha kontrollen. Det finns så många tok
ute i trafiken och jag hoppas innerligt att mina barn inte träffar på dem någon gång.

Här har vi just avslutat middagen och alla gör sig i ordning för kvällens hockeydrabbning.
Oscar har redan kört iväg till samling och värmning, tar ju en stund att få på sig utrustningen,
medan vi dyker upp precis innan nedsläpp. Bra avslutning på en bra helg!

Önskar Er en fin kväll och bra vecka nr. 4!

Kramar
Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: cecce

Vilken sötnos!!



Här i skåne, i alla fall där jag bor, har vi fortfarande ingen snö. Men väl minusgrader för första gången detta året, med glashalka som följd. Inget kul att köra bil just nu kan jag säga. Förstår att du är orolig när barnen är ute och kör...



Hoppas du haft en fin helg och får en bra kommande jobbvecka!



kramar

2012-01-22 @ 23:41:21
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: cecce

Vilken sötnos!!



Här i skåne, i alla fall där jag bor, har vi fortfarande ingen snö. Men väl minusgrader för första gången detta året, med glashalka som följd. Inget kul att köra bil just nu kan jag säga. Förstår att du är orolig när barnen är ute och kör...



Hoppas du haft en fin helg och får en bra kommande jobbvecka!



kramar

2012-01-22 @ 23:41:43
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Farsgubben

Ja här kan man knappast sopa undan snön. Mätte upp djupet i går och tumstocken visade 75 centimeter. Torde väl vara något mera men kom ej igenom det isiga understa lagret. Har fått skotta upp "diken" till vedbod och källare här på Lillebo. Vi återvänder hem den andra och där påstås det ej vara lika mycket snö. Ha det gott. Kram.

2012-01-23 @ 13:47:21
Postat av: Anonym

Men ojoj vad söt:)

2012-01-28 @ 16:30:27
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0