Känsla






Min vackra keramikhand som jag fick i somras när vi besökte Bruksgodset i mina
barndomstrakter. Fastnade för den på en gång där den stod ut från väggen tillsammans
med andra händer i varierade former. Tyckte den är underbar även hemma hos mig
där den fått en liggande plats och inte hänger på väggen (ännu??)
Handen utstrålar en mänsklig känsla och är en bit stor konst tycker jag!


Trettondagsafton och snart ska maken och jag ut på ett litet äventyr i Stockholm. Bio, utställning
eller något annat skoj står på schemat idag. Kanske Nick Brandt utställningen som snart slutar
Fotografiska, konstigt att man väntar in i det sista...kanske Stig-Helmer filmen?

I natt ska vi heja på småkronorna som spelar final i JVM!! Ska ni?

Önskar er en fin Trettondagshelg!

Kramar


Kommentarer
Postat av: fia

ja vi ska titta på när småkronorna krigar på isen .

Mycket fin hand tycker jag .

kram.

2012-01-05 @ 14:01:39
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: rossanna

Hej fina, nu kan du få tips om hur du ska marknadsföra din blogg i sociala medier. Kram

2012-01-09 @ 16:37:13
URL: http://rossannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0