Happy Lördag!


Det går fortfarande att fynda på loppis om man har tur och det hade jag idag!
Man ska vara på rätt ställe, i rätt tid för att kunna lägga händerna på de
bästa fynden.



Idag var jag först att lägga händerna på detta fina ostronfat från Mateus
och priset var ynka 25 kronor! Tack Myrorna för att ni finns!!



Hej, det var ett tag sen jag gjorde något liv av mig här på bloggen, men
inspirationen har helt enkelt inte funnits i veckan och då fick det vara. Nu
kände jag att jag är så glad över Mateusfatet och ville gärna dela med mig
av glädjen.

Vi hängde på låset till IKEA i morse, maken och jag, handlade lite värmeljus
och en pärlhyacint innan vi åkte vidare till SKHLM centrum. Gillar att ta en sväng
på Myrorna när vi är där och oftast har jag något med mig hem. Idag hittade jag även 
en söt sommarklänning från danska Cream också till ett pris av 60 kronor. Verkar
helt oanvänd så idag fick jag två fina saker för lite pengar!

Nu ska jag hoppa i myskläder igen och ta en fixarrunda i huset. Lägga i en tvätt
och utföra allmänt underhåll, ni vet det där som aldrig tar slut!

Stor kram till Er!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jättefint fat, vilket fynd!!!

Tycker Matteusfaten är jätteläckra men det har inte blivit av att jag köpt några än, kanske beror det lite på priset.... men 25kr!?! det är ju inte klokt vad billigt!!



Min blogginspiration har inte heller legat på topp den sista tiden så där känner vi lika.

Hare fint i kväll, kram!

2012-01-28 @ 14:56:19
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Turid

Åh vilken tur du hade å vad billigt de tog för det! De kände kanske inte till märket?! Ser ut som samma fina färg som tallrikarna jag precis fått i present:-)

2012-01-28 @ 21:33:59
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0